Ga naar inhoud

Externe HDD worden niet meer herkent


ruud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Poort zit aan voorkant, heb beide getest evenals poort van hub met andere apparaten en deze werken.

Nu de samsung schijven worden herkend en de gegevens verschijnen op scherm, doch als ik rechts klik om dan te formatteren valt verkenner uit.........

Heb ook opnieuw deze pc, beheren, apparaatbeheer, schijf aansluiten en F5, scannen voor gewijzigde hardware gedaan, niks effect gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je ze vernietigen? Als ze op andere systemen wel werken zit het probleem bij jou pc en ligt het niet aan de externe harde schijven.

Dit kan zowel veroorzaakt worden door een hardware of software(Windows of driver) probleem.

Mag ik aannemen dat deze externe hd's wel gewerkt hebben op deze probleem pc?

Ga eens naar apparaatbeheer en klik op het driehoekje voor Universal Serial Bus-controllers en maak eens een screenshot hiervan welke je toevoegt in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel wegens drukte op het werk effe niet kunnen verder zien, maar toen ik net mijn pc opstarte had ik zelfde voor met de spiksplinternieuwe ultrabook WD 1 tb, die op een totaal andere poort is aangesloten en er nog niet af is geweest

sinds ik hem 2 weken geleden kocht en aansloot, maakt met always sync iedere keer dat pc opstart een nieuwe back up aan, heb herstart en was opgelost, is toch maar raar gedoe hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.