Ga naar inhoud

Externe HDD worden niet meer herkent


ruud

Aanbevolen berichten

Ga eens naar apparaatbeheer en klik op het driehoekje voor Universal Serial Bus-controllers en maak eens een screenshot hiervan welke je toevoegt in je volgende bericht.

Als je toch het programma en een licentie hebt zou ik het programma eens verwijderen om te kijken of dat iets oplost. Anders kun je het nadien opnieuw installeren want is toch straf dat ze op jou pc het niet doen en op andermans pc wel :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor je USB 3.0 HOST controller maakt je systeem gebruik van de ingebedde Windows driver.

Kijk eens of er een driver voor je hardware aangeboden word, mocht je het niet zo gelijk vinden vermeld dan eens het merk en juister type van je moederbord dan probeer ik het voor je op te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, stond 8.0 op bij aankoop maar heb hem naar 8.1 geupgrade omdat hij dat wou bij wijze van spreken.

Nu rare is ik heb gisteren die usb 2.0 schijf nog is aangehangen en ze werkte?????

Weird stuff, zien wel in ieder geval bedankt voor de hulp hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb denk ik eenzelfde probleem....

sinds enkele weken heb ik opeens geen toegang tot usb schijven (sticks en hdd) deze werken wel op andere pc's.

in schijfbeheer worden ze ook niet herkent. als ik systeemherstel doe werkt het weer, maar nu voor de 3e keer dit geval...

heb op deze pc nu windows 8.1 draaien zonder problemen voorheen. echter nu na telkens 1 week geen usb.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ KISS4ever

Welk systeem heb je? Voer eens uit wat in het bericht #21 bovenaan deze pagina is beschreven en kijk eens welke chipset je gebruikt.

Blijkbaar is het probleem te wijten aan Windows 8.1 samen met niet goed werkende drivers.

Bij Technet vond ik een artikel dat bij de 7 serie chipset van Intel bij het upgraden van Windows 8 naar Windows 8.1 de Intel driver voor de upgrade moest verwijderd worden.

Maar ook tal van andere chipset met hun drivers zorgen voor tal van problemen.

Misschien komen we zo verder en vinden we voor jullie beiden een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.