Ga naar inhoud

Winamp-Windows Media Player-Pc remote control.


Custard

Aanbevolen berichten

Normaal is het bestand sfcdetails.txt nooit leeg maar er staan niet altijd fouten in.

Je mag ook het complete bestand cbs.log (eventueel als .zip bestand) als bijlage toevoegen aan een volgend bericht.

Het bestand cbs.log staat in de map C:\Windows\Logs\CBS

Het bestand maakt normaal deel uit van een C++ distributie.

Met onderstaande procedure kunnen we nagaan welke versie jij hebt en deze eventueel herinstalleren.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Je komt nu standaard bij deinstalleer programma's terecht.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand toe in je volgende bericht ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het CBS bestandje toevoegen is helaas mislukt.

Misschien best inpakken als .zip bestand want het kan tamelijk groot zijn.

Je kan dan het .zip bestand als bijlage uploaden.

Heb je enig idee wanneer winamp is beginnen vastlopen bij het scannen naar muziek?

Was dat vlak na het installeren van windows updates of andere updates zoals drivers?

Ik zie nog een oude versie van Java staan die je niet meer nodig hebt en die dus mag verwijderd worden.

Het gaat om Java 6 Update 39

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat CBSlogje krijg ik steeds niet geupload...ik blijf een melding krijgen dat ik geen toegang krijg. Wat doe ik verkeerd?

Ik heb meestal meldingen van NVIDIA die aan updates toe zijn. Daar loopt het steeds mis (sowieso al). Winamp is beginnen vastlopen toen ik een soort van Remote plug-in wou installeren. Misplaatste dll-bestanden, gewiste dll-bestanden etc. Dus telkens ik winamp verwijderde en terug installeerde bleef dat 'sleepless.dll' bestand opduiken en dat is al een tijdje. Nu heb ik plots een in_mp3.dll dat moest vervangen omdat het een bug was in het systeem. Dat stond op de forum van winamp. EN nu gaat het weer prima met winamp. Enkel dat ik dus een remote controllertje heb gekocht voor de pc vanwege ik graag op afstand mijn pc wil bedienen voor muziek m.a.w. winamp en het gaat niet. Ik heb een hele tijd geleden een bluetoothbox gekocht en daar staan bedieningsknopjes op en dat werkt niet met winamp. Je kan enkel het geluid harder/zachter zetten. Daar komt het dan op aan dat ik die controller heb gekocht. Wat blijkt dat het controllertje wel werkt met Windows Media Player maar die is enorm zwaar voor de pc en ik werk daar niet echt graag mee. Is er een manier dat ik een soort van veilige plug-in kan installeren bij winamp dat de werking bezit zoals een wmp of remote plug-in dat ik mijn controller kan gebruiken voor winamp???????? Het apparaatje is beknopt MAAR heeft niet al te veel beschrijvingen om het te hanteren. Spijtig genoeg! :frown:

Hoe moet ik die Java verwijderen dan alsjeblief?

Cheers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die oude Java versie kan je verwijderen via het configuratiescherm - programma's.

Kan je iets meer details geven over die remote controller?

Merk, model ...

Was er ook een cd/dvd bij met drivers of software?

Misschien kan je iets met deze plugins

Winamp Remote Control V1

X10Remote Winamp Plugin

RemoteControl for Winamp

Of KMPlayer gebruiken als alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-36782-1417705704,6189_thumb.jpg

Dit is een afbeelding ervan (eentje van het net geplukt). Meer staat er zelfs niet op...geen modelnummer, geen merk noch uitgebreide instructies. Ook geen software of cd/dvd. Het is een plug & play installatie.

Het werkt niet meer op winamp sinds dat "sleepless.dll" bestandje verwijdert is. Ook lees ik in reviews dat je het kan "programmeren" maar meer woorden maken ze er niet aan vuil :hmpf:

Het werkt wel via Windows Media Player maar zoals ik al zei, daar hou ik me niet meer mee bezig omdat ik winamp vlugger en beter kan hanteren. Ieder zijn goesting he :proud::rolleyes:

Via men smartphone heb ik het ook al geprobeerd om remote te werken met winamp maar dat is ook maar niks.

aangepast door Custard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen een HID plug-in geïnstalleerd. Dit is een trial, er zijn maar een aantal functies die je kan gebruiken maaaaarrrrrrrr :o:rock: het werkt!!

Nu moet ik nogmaals eens iets posten....nu is men pc traag geworden...soms heel traag. En men browser werkt wel maar ik moet telkens 2 maal terug klikken eer ik weer op men vorige blad terechtkom OF dat ik klik maar de site die erop staat blijft aanwezig. Zijn er misschien een beetje teveel veranderingen aan de gang??? Ik bedoel, die updates naar hun "nieuwe win 8" en al wat er bij hoort. Op de duur weet ik het echt niet meer wat er scheelt met men pc.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.