Ga naar inhoud

Winamp-Windows Media Player-Pc remote control.


Custard

Aanbevolen berichten

Nu moet ik nogmaals eens iets posten....nu is men pc traag geworden...soms heel traag. En men browser werkt wel maar ik moet telkens 2 maal terug klikken eer ik weer op men vorige blad terechtkom OF dat ik klik maar de site die erop staat blijft aanwezig. Zijn er misschien een beetje teveel veranderingen aan de gang??? Ik bedoel, die updates naar hun "nieuwe win 8" en al wat er bij hoort. Op de duur weet ik het echt niet meer wat er scheelt met men pc.
Daarvoor kunnen we verder gaan in je andere discussie: http://www.pc-helpforum.be/f168/browser-problemen-weeral-68659/index3.html
Ik heb ondertussen een HID plug-in geïnstalleerd. Dit is een trial, er zijn maar een aantal functies die je kan gebruiken maaaaarrrrrrrr :o:rock: het werkt!!
Dit was waar deze discussie over ging en dus kan je deze als opgelost markeren.

Het probleem van de traagheid gaan we dan in de andere discussie proberen aan te pakken.

Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk en zitten we niet op 2 fronten naar eenzelfde oplossing te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.