Ga naar inhoud

Kan niet printen


syrietje

Aanbevolen berichten

Bij "apparaten en printers" staat er bij de afbeelding van mijn laptop een uitroepingsteken ! Als ik dubbelklik, krijg ik melding : status : probleemoplossing is vereist. Dan ga ik naar "problemen oplossen" en daar vind ik "er is een probleem met het stuurprogramma "microsoft Teredo Tunneling-adapter". Kan mogelijk opgelost worden door het stuurprogramma opnieuw te installeren. Deze oplossing toepassen. Ik klik hier op , maar het uiteindelijke resultaat zegt dat het niet is opgelost !!. Mijn laptop werkt normaal (vind ik) alleen kan ik niet meer printen. Bij "apparaten en printers" staat mijn printer HP Photosmart 5520 series (netwerk) afgebeeld met een groen vinkje erbij (dus ok volgens mij). Wat nu ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het "niet printen" is opgelost, maar evenzeer blijft die opmerking over het stuurprogramma bestaan (en heeft waarschijnlijk niets te maken met dat printen). Ik kan nochtans normaal werken op mijn laptop, dus begrijp niet wat het wil zeggen "er is een probleem met het stuurprogramma "microsoft Teredo Tunneling-adapter" . Wie wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open het netwerkcentrum en klik aan de linkerkant op adapterinstellingen wijzigen.

Dubbelklik op je verbinding en klik dan onderaan op de knop eigenschappen.

Vink Internet Protocol versie 6 (TCI/IPv6) uit.

Sluit de vensters met OK.

Sluit het statusvenster van de verbinding.

Herhaal deze acties voor alle getoonde verbindingen.

Herstart de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uw richtlijnen gevolgd, maar er is niets veranderd. Ik heb dus Internet Protocol versie 6 tweemaal uitgevinkt en dan de computer heropgestart. De foutmelding "er is een probleem met het stuurprogramma microsoft Terdo Tunneling-adapter" blijft bestaan. Maar daar ik verder geen hinder ondervind, ga ik het maar zo laten hé. Moet ik die "...protocol versie 6" terug aanvinken of speelt dan geen rol ? Ik werk met draadloze verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start, typ apparaatbeheer en druk enter.

In het venster apparaatbeheer klik je in de menubalk op beeld en dan kies je voor verborgen apparaten weergeven.

Klik dan op het driehoekje bij de netwerkadapters.

Klik met rechts op de Teredo Tunneling Pseudo-interface en kies voor installatie ongedaan maken.

Je krijgt dan een waarschuwing en daarop klik je OK.

Sluit het apparaatbeheer en herstart de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.