Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste Clarkie, tijdens het zoeken op het internet zag ik vanmiddag ergens Windows Mail staan, en heb ik daarvan een Account aangemaakt. Het is een erg kaal programma zonder installatie menu, alleen via de zijkant kun je een paar settingen wijzigen. Nu ik de Windows Live Essentials gezien heb ik jouw bericht heb ik er spijt van dat ik Windows mail gekozen heb. Met Systeem herstel maak je het Account niet ongedaan denk ik? :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft helemaal geen systeemherstel uit te voeren, je kan Windows Live Essentials gewoon downloaden en installeren en daarin je e-mailaccount aanmaken.

Het kan gebruikt worden naast je reeds bestaande App.

Wil je toch dat reeds aangemaakt account verwijderen dan ga je terwijl het e-mailprogramma geopend is naar de rechter benedenhoek, de charm- balk verschijnt.

Klik er op instellingen.

Klik dan accounts.

Klik op het account dat je wil verwijderen.

Scrol dan in het venster om je account aan te passen helemaal naar beneden tot je account verwijderen tegen komt, klik erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.