Ga naar inhoud

Kan toetsenbord of muis niet meer gebruiken


Aanbevolen berichten

Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.

Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.

Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en update het naar http://imgdumper.nl.

Post de link die je krijgt in je volgend bericht.

Meldt of er problemen gevonden dan wel gerepareerd zijn.

- - -

aangepast door juisterr
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Neen hoor lukt me nog steeds niet om iets te installen van toetsenbord of muis geeft nog steeds die melding van digitale handtekening die hij mist ook na het veel unnistallen van stuurprogrammas of USB zelf

- - - Updated - - -

Vraag me af of ik een nieuw toetsenbord en muis zou aankopen of die wel zou installen indien ik de software erbij heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op.

>>Hier<< kunt u lezen hoe u Combofix dient te gebruiken.

4de6eab6867f3-Combofix.JPG

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix.

* (hier of hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

* Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion." herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.