Ga naar inhoud

Kan toetsenbord of muis niet meer gebruiken


Aanbevolen berichten

Hey allereerst bedankt voor al je info die je de voorbije weken gaf.

jammer genoeg is het probleem toch niet van de baan geraakt en ik vroeg me af hoe ikhet best men pc volledig opnieuw te resetten ik heb nog niet zoveel ervaring ik heb wel alles wat ik nodig heb weggeschreven op harde schijf ik heb wel geen reset cd of zo en iemand heeft in de tijd mij geüpgraded van Vista naar win 7 dus ik weet niet of ik men pc nog naar fabrieksinstellingen kan terugzetten indien je denkt dat dit nog zou lukken of je hebt een tip om hem te resetten dan zou ik het leuk vinden ditvan je te horen kan ik je eindelijk met rust laten.

bedankt alvast

Indien je geen merk computer hebt waarbij een herstelpartitie of herstelschijf aanwezig is, of geen Windows installatieschijf hebt, of nooit een back- up (image) gemaakt hebt dan zal je een Windows installatieschijf moeten aanschaffen.

Het enige wat nog zou kunnen is een herstelpunt terug zetten naar een datum toen je geen problemen had.

Hoe je dat in Windows 7 kan doen lees je hier.

En bovenstaande lost enkel je probleem op indien GEEN hardware defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.