Ga naar inhoud

Kan toetsenbord of muis niet meer gebruiken


Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toetsenbord hp modelnr 5189URF

muis zelfde modelnr

ik zie nergens wel geen bouwjaar staan

hopelijk kan je hier iets mee

ik wil je ook nog even meegeven dat ik via hp zelf al geprobeert heb van alles te installen maar door het feit dat ik van win Vista naar win 7 ben gegaan kan hij de juiste drivers niet meer vinden

bedankt alvast voor alle moeite die je al gedaan hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malware is niet (meer) aan de orde, Download Windows Repair (all in one) van deze site: Windows Repair (All In One)Installeer het programma.

Start het programma.

Windows 7 en Vista gebruikers rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Ga naar stap 3 en ga ermee akkoord dat SFC (System File Check) gestart wordt.

Daarna ga je naar Start Repairs en klik op start.

Selecteer de volgende items en klik op restart system when finished.

index.php?ct=content&action=file&id=99

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allereerst bedankt voor al je info die je de voorbije weken gaf.

jammer genoeg is het probleem toch niet van de baan geraakt en ik vroeg me af hoe ikhet best men pc volledig opnieuw te resetten ik heb nog niet zoveel ervaring ik heb wel alles wat ik nodig heb weggeschreven op harde schijf ik heb wel geen reset cd of zo en iemand heeft in de tijd mij geüpgraded van Vista naar win 7 dus ik weet niet of ik men pc nog naar fabrieksinstellingen kan terugzetten indien je denkt dat dit nog zou lukken of je hebt een tip om hem te resetten dan zou ik het leuk vinden ditvan je te horen kan ik je eindelijk met rust laten.

bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.