Ga naar inhoud

Outlook espress probleem met WLM


Aanbevolen berichten

Beste,

Op mijn vorige computer met WIN XP stond outlook express, Deze computer is gecrasht en op het containerpark beland

na het onklaar maken van de harde schijf

Op mijn huidige computer staat WIN7 met Windows live mail

Nu heb ik in outlook express enkele berichtregels geblokkeerd, Ik zou die berichtregels ongedaan willen maken maar dat lukt mij niet

Ik heb mijn provider, telenet, hierover al gecontacteerd maar die kunnen niets doen omdat het persoonlijke instellingen zijn

Heeft er iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bij voorbaat dank

Animar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ animar,

Ik doe een poging :embarassed: , probeer het volgende:

Is er in de familie / kennissen- / vriendenkring iemand die toevallig nog Outlook Express gebruikt?

Indien JA, vraag dan of u mag inloggen met uw gegevens.

Eenmaal ingelogd maakt die berichtregels ongedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis dan zijn berichtregels die je aanmaakt in Outlook Express enkel op die PC aanwezig.

Enkel indien je via een back- up of exporteren/ importeren alle instellingen zou overzetten naar een andere PC zijn daar ook de berichtenregels aanwezig.

Heb je de berichtregels soms aangemaakt in je webmail van Telenet? dan dien je die daar ook aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik probeer iemand te vinden die outlook express nog op zijn computer heeft staan

Vriendelijke groet,

Animar

Je kan niet jouw instellingen aanpassen in een e-mailprogramma (Outlook express in dit geval) op iemand anders PC.

Je kan wel op een andere PC via een webbrowser inloggen om op webmail (in jouw geval dus telenet) te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.