Ga naar inhoud

Afbeelding beeldscherm centreren


Aanbevolen berichten

Heb onlangs een nieuw beeldscherm geïnstalleerd.

Merk LG, type Flatron 22EN43T-B

Bij gelijk welk initieel scherm van ieder programma krijg ik bovenaan rechts

maar een halve afbeelding van de toetsjes "minimaliseren", "verkleinen' en "sluiten".

Bovendien heb ik aan de rechterkant een zwarte vertikale band van +/-7 mm breed.

Heel de afbeelding op het scherm zou eigenlijk iets naar onder moeten verplaatsen en 6 à 7 mm naar rechts

om mooi gecentreerd in beeld te staan.

Hoe krijg ik dat geregeld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan, van voor naar achter en terug.

Er wordt enkel gesproken over aanpassing van de beeldresolutie.

Deze staat nu op 1920 x 1080 (aanbevolen). Bij verandering ervan wordt het nog slechter.

Een knopje "auto" is op het zeer sumiere menu van het beeldscherm niet te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet in het menu te zitten. Er zit een aparte knop met de naam 'Auto' aan de onderkant van je beeldscherm. Hieronder een afbeelding uit de handleiding van jouw monitor:

536b64fd23e26-Auto_knop.png

Jij hebt 2 aansluitingen op je monitor: D-sub en DVI.

Hier zie je het het verschil tussen die twee aansluitingen (het plaatje is niet van jouw monitor of pc):

536b6597ec69b-D-sub_en_DVI-aansluiting.jpg

Welke daarvan heb je gebruikt?

Wanneer jouw monitor met de pc verbonden is via de D-sub aansluiting, dan helpt 1 keer drukken op die knop Auto om het scherm correct in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.