Ga naar inhoud

Incredimail werkt niet


Aanbevolen berichten

Vanmorgen wilde mijn laptop niet opstarten, of in ieder geval... het scherm bleef donker maar ik hoorde op gegeven moment wel het incredimail-geluid dat er nieuwe mail was binnen gekomen. Dan maar een reset gedaan (uitknop, even wachten en opnieuw opstarten)... hierna werd er eerst van alles gescand alvorens alles gelukkig weer normaal opstartte. Enkel werkte incredimail niet meer. Inmiddels van alles geprobeerd, maar tevergeefs. Upgrade hielp niet, deinstalleren en opnieuw downloaden niet, met een apart programma op rest-bestandjes gescand en nogmaals alles gedeinstalleerd... laptop opnieuw opgestart... opnieuw gedownload... maar nog altijd niets. Als ik kijk bij mijn processen krijg ik na het klikken op het icoon in mijn startmenu hetgeen te zien in afbeelding A, en na het klikken op het bureaublad-icoon (wat na het opnieuw downloaden daar is geplaatst) zie ik afbeelding B... Beiden processen komen echt heeeeel kort in beeld en verdwijnen gelijk weer, er start dan ook niets op. Wat kan ik nog proberen? Ook al gekeken naar systeemherstel maar vreemd genoeg geeft die aan dat er geen punt te vinden is? Heb er nu maar gelijk 1 aangemaakt, maar het is vreemd... ooit eerder heb ik wel een systeemherstel gedaan en waren er dus ook gewoon herstelpunten te vinden. Alvast bedankt!

post-48903-1417705756,4052_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Excuses, heb ik nu een dubbele aanmelding hier? Ik ben dezelfde persoon inderdaad, kon een keer niet inloggen en kwam niet meer achter mijn ww, vandaar een nieuw account... helemaal vergeten. Kan ik er 1 opheffen? De problemen heb ik helaas nog steeds, draai momenteel op Thunderbird... Ben helaas veel mails en mijn hele inbox kwijtgeraakt (ondanks een backup alvorens incredimail geheel te verwijderen...) andere mails heb ik kunnen converteren, maar helaas niet met titels en datums erbij... lastig terugzoeken dus nu, maar dat is dan helaas niet anders. Maar Incredimail wil dus nog steeds niet draaien, wat ik wel fijn had gevonden... al ben ik nu ook huiverig dat het dan nog weer eens misgaat, maar dan kan wellicht met elk mailprogramma gebeuren. Heb het al jaren en dit nooit eerder aan de hand gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben uw dubbele account op naam van Agatha samengevoegd met uw huidige account Agatha70. Daar mag u nu mee verder gaan.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.