Ga naar inhoud

Webcam geeft omgedraaid beeld


Natalie1992

Aanbevolen berichten

Je bedoelt dat je de driver gedownload hebt maar niet weet hoe het installeren?

Klik met de rechtermuisknop op het zip bestand en kies alles uitpakken.

Als je bestanden zijn uitgepakt moet je het bestand PNPINST (toepassing) zoeken, dubbelklik erop en de installatie begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,Ik heb een beetje een probleem denk ik. Laptop is helemaal gaan flippen. Hij geeft aan dat de accu moet vervangen worden, willekeurige sites (zoals facebook en youtube) veranderen tijdens het laden in sites vol advertenties, hij is verschrikkelijk traag, internet explorer aanklikken lukt, maar zodra die opent komt er een pop up die zegt dat er een probleem is met het programma en dat het dus wordt afgesloten, filmpjes op youtube laden niet, gewone afbeeldingen worden niet meer vertoond en er verschijnen meer en meer pop ups met reclame, ook de muis blijft verspringen en klikken in het wilde weg, waardoor er nog meer reclame opent. Het is zo goed als onmogelijk om 10 minuten op die laptop te zitten zonder gefrustreerd te worden.Ik heb dus mijn antivirus laten scannen (Eset Nod32) en die heeft 2 beschadigde bestanden gevonden en deze verwijderd. Dit heeft jammer genoeg niets veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.