Ga naar inhoud

Tablet unrooten


Aanbevolen berichten

Ik heb een Yarvik tablet gekocht omdat deze zeer mooie specificaties heeft en zeer laag geprijsd was.Normaal heb ik dit niet nodig,maar ik dacht voor die prijs kan ik ook niet zonder zitten,komt altijd wel eens van pas.

Nu blijkt dat deze tablet geroot is door de fabrikant zelf en ik dit graag ongedaan zou maken om o.m. yello tv te kunnen bekijken.

Hier heb ik al wat info gevonden,maar iedereen wil steeds zijn tablet rooten,en ik wil het juist niet.Via Tabletsmagazine heb ik een link gevonden naar de google play sore waar je een app kan downloaden die het simpel zou oplossen.Deze werkt echter niet omdat mijn tablet niet volledig geroot is.

Ik zou hem dus eerst volledig moeten rooten om daarna te unrooten.

Wat ik zoek is een Nederlandstalige uitleg of filmpje hoe dit allemaal in zijn werk gaat en wat de nadelen zijn achteraf.

Ik ben een leek in tabletland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijns inziens een verkeerde aankoop, aangezien ie niet voldoet aan je verwachtingen, maar goed. Hou er rekening mee dat je met dergelijke procedures het ganse plankje in de soep kan draaien, twee weken geleden heeft het neefje van mijn vriendin dit nog "gepresteerd" met zijn smartphone die we gelukkig hebben kunnen "reanimeren" door de originele software erop te flashen.

Heb je reeds je licht opgestoken op het Yarvik Support Forum ? ... :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die zaken reeds staan,maar denk niet dat ik er momenteel iets aan heb omdat er nog niets gebeurd is buiten het proberen de superuser app te installeren.Dit lukte niet en ik heb de tablet terug naar fabrieksinstellingen gezet.

Het enige dat ik zoek is de manier om de tablet eerst volledig te rooten en daarna te unrooten,dan zou alles moeten werken.Maar ik vind enkel Engelstalige filmpjes en handleidingen,zelfs die filmpjes zijn alles behalve duidelijk en zijn geen stap voor stap uitleg voor een leek.

Link naar reactie