Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Modelnummer: PC1038

Android versie: 4.1.1

Kernel versie: 3.0.8+

EM3066-105A@V02#263

SMP PREEM Tue Dec 11 18 49 26 CST 2012

Build-nummer :

RK30_ANDROID4.1.1 -SDK-v1.00.00

4.1.1 JRO03H 20121211.1816 Version 1.0.1

Ik kan geen yelo-tv van telenet zien op dit tablet: reden ->tablet is gerooted !!!(wat wil dit zeggen in mensentaal)

Toestel is in originele staat.

vg, Pol

aangepast door pol55
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iEscape,

Bedankt voor de reactie. Had ik ook al gegoogled. Dit is hoe je een android tablet kan rooten. Maar ik heb dit tablaet nieuw gekocht....en blijkbaar is dit al gedeeltelijk gerooted volgens de invoerder via KRUIDVAT.(ik ken daar niks van) het zou geunrooted moeten worden, om yelo-tv te kunnen kijken.

Ze geven dan een uitleg om dit te doen.....maar dat zullen er niet veel durven of kunnen doen. Zelfde probleem is er bij ZIGGO tv in Nederland...die kunnen ook geen tv kijken met dit KRUIDVAT tablet.

vg,

Pol

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pol,

Ik vond ook vreemd dat je in jouw eerste post vermeld

Toestel is in originele staat
Bedankt voor de reactie. Had ik ook al gegoogled. Dit is hoe je een android tablet kan rooten.

Je vraag : ->tablet is gerooted !!!(wat wil dit zeggen in mensentaal)

In die link is een duidelijke uitleg.

Maar ik heb dit tablaet nieuw gekocht....en blijkbaar is dit al gedeeltelijk gerooted volgens de invoerder via KRUIDVAT.(ik ken daar niks van) het zou geunrooted moeten worden, om yelo-tv te kunnen kijken.

Het is vreemd dat de invoerder de tablets al heeft gerooted.

Want in die link wordt duidelijk ook de nadelen vermeldt.

Ik geloof je wel hoor.

Ze geven dan een uitleg om dit te doen.....maar dat zullen er niet veel durven of kunnen doen. Zelfde probleem is er bij ZIGGO tv in Nederland...die kunnen ook geen tv kijken met dit KRUIDVAT tablet.

Dat ben ik met je eens, lijkt wel iets voor de echte techneuten om een tablet te unrooten.

Jammer dat ze die informatie niet vermelden bij de verkoop xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig kan je een tablet vrij simpel 'unrooten'. :)

Heb je toegang tot de Google Play Store? Als dat het geval is, verlies je mogelijk deze functionaliteit bij het unrooten van je tablet.

Als je naar de algemene instellingen gaat, kan je herstellen naar fabrieksinstellingen. Doe dit echter wel enkel als je een volledige back-up hebt gemaakt van je tablet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.