Ga naar inhoud

mijn laptop is erg traag alsof hij dichtslibt


ajkappert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

Bedankt voor het logbestand!

  1. Open een kladblokbestand.
    Kopieer onderstaande code in dit kladblokbestand:
    @ECHO OFF 
    COPY /y C:\Users\toshiba\AppData\Roaming\ZHP\Quarantine\incredimail.DIR "C:\program files (x86)"
    REN "C:\program files (x86)\incredimail.DIR" "C:\program files (x86)\incredimail" 
    COPY /y C:\Users\toshiba\AppData\Roaming\ZHP\Quarantine\incmail.exe.VIR "C:\program files (x86)\incredimail\bin\incmail.exe"


    Ga naar Bestand - Opslaan als.
    Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad
    Bij "Bestandsnaam" zet je: Batch.bat.
    Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
    Klik op de knop Opslaan.
    Rechtsklik op verwijderen.bat en kies voor Uitvoeren als administrator.

Herstart je computer eens en kijk even als IncrediMail al opnieuw werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trek ik de conclusie dat het opgelost is en sluit ik het. Dit wordt verplaatst naar de opgeloste Hijackthis-sectie. Mocht je het topic terug heropend willen hebben, kan je mij of één van de andere moderators een PB sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:
Topic heropend op vraag van TS
Beste Mako,

Helaas, ik kan nog niet zeggen dat e.e.a is opgelost. Wel is de laptop inmiddels sneller geworden, chapeau. Wat blijft niet goed gaan:

1. De laatste aanwijzing om incredimail terug te krijgen (d.w.z. met alle adressen etc.) is niet gelukt) Ik heb je aanwijzingen opgevolgd behalve de één na laatste, waarbij je vraagt om "verwijderen.bit" aan te klikken om dan aan te klikken "als beheerder o.i.d.", dat kon ik niet vinden. Opnieuw opgestart, incredimail aangeklikt, dan vraagt het om een update en krijg ik een geheel nieuwe versie van I.M.. Daarbij komt nog dat AVG ernstig protesteert, Found MalSign.Generic.834. AVG vraagt om het te verwijderen, doe ik , maar een poosje later komt het scherm opnieuw. Er is ook een optie om de bedreiging toe te staan, is dat een oplossing? Ik hoor graag nog van je want ik heb nog één ander probleempje n.l. wanneer ik internet explorer start, dan stopt de cursor met knipperen en kan ik niets intypen. Wegklikken en zo 3x opnieuw proberen, dan blijft de cursor knipperen en kan ik iets intypen.

Wordt je niet gek van al die lui die zelf niets kunnen?

Groet, Aalt Kappert

Hallo Aalt,

Ik door jouw bericht zie ik dat ik een foutje heb gemaakt in mijn vorige instructies: verwijderen.bat moet gewoon Batch.bat zijn... mijn excuses :sad

Alvorens je nu die instructies opnieuw gaat uitvoeren: je schreef dat er intussen een nieuwe update is geweest van Incredimail? Kan je Incredimail nu dus openen/opstarten? Werkt het programma goed? Wat ontbreekt of schort er nog op dit moment aan Incredimail?

Voor zover ik het begrijp heb je de gevonden infectie door AVG dus laten verwijderen? Echter verschijnt die melding steeds opnieuw wanneer je Incredimail opstart? Of was dit slechts eenmalig?

  1. Open AVG Free 2014.
  2. Open het menu Opties.
  3. Selecteer Quarantaine.
  4. Klik op Details om meer informatie over de verwijderde infectie weer te geven.

Probeer alle informatie die je kan vinden over het bestand dat je hebt laten verwijderen even mee te geven in je volgende bericht aub. Op die manier kan ik misschien achterhalen welke infectie dit is of als het om een FP (False Positive) gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Aalt,

Zou je me willen laten weten of je na mijn bovengenoemde brief nog een bericht van mij hebt gehad of niet?

Ik heb niks meer ontvangen... althans niet via PB-wisseling. Is er iets dat ik niet goed begrepen heb?

Probeer dit topic zo veel mogelijk te gebruiken voor communicatie. Zo kunnen mensen met een gelijkaardig probleem het later nog als naslagwerk gebruiken, en dat is tenslotte toch de bedoeling van een forum. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelheid is OK. echter, wanneer ik op het internet wil, dan blijft de cursor onbeweeglijk staan en kan ik niets in typen, alles blokkeert. Via "control,alt, delete" kom ik er dan weer uit. Meestal na de derde keer gaat het goed. Het bijzondere is dat het niet altijd gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5bf3d99e8a-ComboFixlogo16.pngComboFix van één van de onderstaande locaties naar het bureaublad.

Bleeping Computer

Info Spyware

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met ComboFix.exe

(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.


  • Dubbelklik op "ComboFix" om de tool te starten, Windows Vista, 7 & 8 gebruikers zullen een melding krijgen van UAC (Gebruikersaccountbeheer), klik hier op Ja / yes.
  • Op een Windows XP computer zal ComboFix de "Recovery Console" installeren als deze nog niet aanwezig is. (Een actieve internet verbinding is dan een vereiste).
  • Klik in het venster bij het 'Installeren van de Recovery Console' op "Ok".
  • Klik in het info scherm op "Ja" als de Recovery Console met succes is geïnstalleerd.
  • Klik in het scherm van de disclaimer op "I Agree", de benodigde onderdelen worden nu uitgepakt en middels ERUNT wordt er een register back-up gemaakt.
  • Wanneer dit gereed is zal ComboFix vanzelf starten, in het blauwe scherm ziet u de voortgang van de systeemscan die wordt uitgevoerd.
  • Belangrijk! gebruik de computer tijdens de scan niet voor andere zaken.
  • Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden zoals bijvoorbeeld bij de aanwezigheid van een rootkit, dit is normaal.

Logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam ComboFix.txt als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map "C:\ComboFix.txt")
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

* Noot !!! Indien u één van de onderstaande meldingen krijgt na het gebruik van ComboFix herstart dan de computer.


  • Er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering.
  • Illegal operation attempted on a registry key that has been marked for deletion.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.