Ga naar inhoud

Schoonmaak


Gast kieken10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je blijkt inderdaad met een zeer krap bemeten SSD te werken ... :dong:

Om ruimte vrij te maken zou je een aantal programma's kunnen deïnstalleren en deze dan herinstalleren op je 500GB HDD, maar dan verlies je weer aan snelheid en ik ga ervan uit dat je net omwille van die snelheid voor een SSD koos ? ... dit probleem gaat je helaas sowieso blijven achtervolgen.

Mogelijkheden:

* wat ik al aanhaalde: een aantal programma's (zowat alles behalve je Windows) verwijderen en opnieuw installeren op de HDD ipv op de SSD.

* de huidige SSD vervangen door een groter exemplaar: minimaal eentje van 128GB dus ... een 256GB geeft je nog meer ruimte. Optie 1 kost zo'n €75, voor optie 2 zitten we aan zo'n €130.

Je kan dan ofwel je huidige installatie op die nieuwe SSD plaatsen (klonen), ofwel met een propere lei vertrekken en een complete herinstallatie uitvoeren ... het spreekt voor zich dat de nieuwe installatie hier het meeste werk gaat opleveren, maar ook het beste en meest bevredigende resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kieken10

@Asus, het probleem is niet opgelost ik heb geen herinstallatie gedaan is niet gemakkelijk voor mij, nu doet de ene keer de muis raar en onhandelbaar of er is die 15 min schermbeveiliging.

Ik vrees dat er ergens iets van malware ronddoolt of kan dit niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.