Ga naar inhoud

Configuratie Windows Update mislukt


Gast kellyvdm

Aanbevolen berichten

Gast kellyvdm

ik heb ook hetzelfde probleem - steeds 4 updates - zelfde probleemcode

steeds op 30 % wordt het beëindigd - heb ook al ze apart proberen doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kellyvdm,

welkom op PC-Helpforum.be.

Ik heb je een eigen topic aangemaakt: je eigen problemen posten in een reeds bestaand topic is niet erg netjes, bovendien zorgt dergelijke aanpak voor verwarring en verlies van het overzicht. Ter info: je bericht werd afgesplitst van dit topic.

Elke update heeft een KB-nummer: kan je deze KB-nummers vermelden ? ...

Krijg je foutmeldingen ? ... maak er eventueel een afbeelding van: een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kellyvdm

niet netjes? WTH?

Ik heb VOLLEDIG hetzelfde probleem als de persoon die dat topic gestart heeft, waarom dan een nieuw topic starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb VOLLEDIG hetzelfde probleem als de persoon die dat topic gestart heeft, waarom dan een nieuw topic starten?

bovendien zorgt dergelijke aanpak voor verwarring en verlies van het overzicht.

Om boven vermelde reden.

Het is toch logisch dat iedere vraag/ probleem best apart behandeld wordt om vraagsteller zo snel en goed mogelijk te helpen. ;-)

Elke update heeft een KB-nummer: kan je deze KB-nummers vermelden ? ...

Krijg je foutmeldingen ? ... maak er eventueel een afbeelding van: een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Graag hadden we antwoord gekregen op bovenstaande zodat we jouw ook zo snel mogelijk kunnen verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.