Ga naar inhoud

Magix Red uw video's


roelsmaarten

Aanbevolen berichten

@ roelsmaarten,

Even inbreken xD

Hierin staat de keuze Hauppauge...

Deze keuze heb ik al niet bij mijn software. En deze is dus recenter dan deze die men mij toegestuurd heeft in het screenshot.

En ik heb ook niet de keuze tussen Composite of S-Video.

Naar mijn weten als op de computer géén Composite- of S-Video aansluiting aanwezig zijn dan is het ook niet mogelijk om te kiezen.

Op de meeste computer zijn er géén Composite- of S-Video aansluiting aanwezig. Wellicht kunt dat nagaan op uw computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ iEscape: deze kabels zitten bijgeleverd. Ik heb de scartkabel met daaraan de gekleurde kabeltjes (rood, wit en geel). die lopen naar een soort adapter die je kunt aansluiten aan de achterkant van de opnamestick. Die opnamestick kun je dan weer in de computer steken.

Ondertussen kreeg ik ook het ultieme verlossende antwoord:

Het programma Red uw Video's 7.0 en USB stick versie .4 werken goed onder Windows 7.

De USB stick werkt ook goed met Windows 8.1 met Video Easy 5 HD en VDL 2014 dus dat is niet het probleem.

Alleen als men deze programma's niet heeft dan is er een probleem, misschien komt men vanuit Duitsland wel met een voorstel om U Video Easy HD of 5 HD toe te sturen, maar dit is even koffiedik kijken.

Bij de opmerking dat ik versie 7.0 heb, maar het programma aangeeft dat het versie 5.0.1.104 is normaal zo blijkt.

Want bij versie 6.0 die speciaal ontworpen was voor Windows 7 stond er serie 4.0.1.86.

Ik ben in ieder geval blij met dit verlossende antwoord.

Bij de technische support word je van het kastje naar de muur gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het programma Red uw Video's 7.0 en USB stick versie .4 werken goed onder Windows 7.

Indien je geen andere software ontvangt en er geen oplossing is om direct onder Windows 8 te werken zou je kunnen proberen de software te laten werken via de compatibiliteitsmodus onder Windows 7.

Via deze link lees je er meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ roelsmaarten,

@ iEscape: deze kabels zitten bijgeleverd. Ik heb de scartkabel met daaraan de gekleurde kabeltjes (rood, wit en geel). die lopen naar een soort adapter die je kunt aansluiten aan de achterkant van de opnamestick. Die opnamestick kun je dan weer in de computer steken.

Bedankt voor de informatie :top: , u heeft een "betere" capture apparaat xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.