Ga naar inhoud

blauw scherm geheugendump


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste,

Het lukt me niet de intelsoftware te draaien.

In bijlage info over het systeem.

Het toestel heeft lange tijd, een uur of meer standaard gedraaid.

Daarnet wat opdrachten uitgevoerd, werkte.

Daarna de intelopdracht uitgevoerd, naar firewall gegaan om deze uit te schakelen een dump.

Terug opgestart, doet nu spontaan een dump zonder er een actie wordt uitgevoerd.

mvg

serjo:hmmmm:

post-44974-1417705835,4502_thumb.jpg

post-44974-1417705835,4924_thumb.jpg

post-44974-1417705835,5402_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

We blijven helaas ter plaatse trappelen ... :dong:

Ik zou je de driver van je grafische chip willen laten herinstalleren maar om je de juiste driver aan te bieden hebben we echter wel de correcte gegevens van de laptop nodig, zie voorbeeld in bericht #18:

de volledige type-aanduiding van je HP (voorbeeldje: HP Pavilion 15-n057eb) ?

Via msinfo32 komen we niet aan voldoende gegevens, uit Speccy halen we die ook niet ... zit er geen label op de onderzijde van de laptop waarop je meer gegevens kan vinden ? ... dit wordt normaliter ook vermeld op de aankoopfactuur en op de originele doos waarin de laptop was verpakt bij aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

Ik ben mee.

Het toestel is geleverd door 'Elektrocorner'.

Toestellen van hp met normale garantie, die komen uit overstock, demo, ...

Spijtig genoeg geen greintje naservice.

Geen klachten tot hiertoe hierover: heb daar reeds vier toestellen besteld, lopen (buiten deze) allemaal vlot.

(Omdat ikzelf niet helemaal leek ben, doe ik via teamviewer wat service voor die personen)

Ik blijf toch zoeken naar meer info en laat dan iets weten.

En al reuzebedankt !

mvg

serjo;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste,

Ik ben al een beetje verder, dwz ik bezit de productspecificaties van het toestel:

Hardware Software Hardware Productnaam g7-1150sb Productnummer QA531EA Microprocessor 2,3 GHz Intel Core i5-2410M Microprocessorcache 3 MB L3-cache Geheugen 4 GB DDR3 Maximaal...

Het toestel meermaals opgestart in normale modus:

- men vraagt een framedriver te installeren, gedownload, blauw scherm

- meermaals dit uitgeprobeerd, echter zonder resultaat.

Dwz ik ben niet in de mogelijkheid om het toestel te scannen op zijn eventueel ontbrekende drivers.

Verder heb ik nog een systeemherstel doorgevoerd in veilige modus, maar ook daarna nog steeds een fysieke geheugendump.

mvg

Serjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Na alles nog eens gecheckt te hebben, verder gezocht naar mogelijke updates die het probleem kunnen veroorzaken.

Via internet gezocht en gevonden:


Update KB2670838:eviltongue:

Deze is verwijderd en de boel draait goed, al 2 updates gedaan en de laptop draait nog steeds !

Bedankt bij deze voor de begeleiding van de herstelprocedure.

mvg

serjo:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze noemen hem blijkbaar al The Evil Update ... xD

Bedankt voor het melden van de oplossing, komt mogelijk nog van pas voor andere leden !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.