Ga naar inhoud

Toetsenbord loopt vast


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan kan je nu proberen om de uitgeschakelde opstartservices één voor één opnieuw te activeren en telkens de laptop herstarten en controleren of toetsenbord en touchpad normaal werken.

Onhou (of noteer ergens) welke service je laatst hebt geactiveerd.

Als het probleem zich weer voordoet, heb je de oorzaak gevonden.

Dit is een tijdrovende bezigheid maar eigenlijk de enige mogelijkheid om de oorzaak te achterhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat had ik dus gedaan.

En nu werkt dus alles weer normaal, toetsenbord en touchpad, en zelfs nu ik alle opstartopties ook weer heb ingeschakeld blijkt alles goed te werken.

Onbegrijpelijk dat nu opeens het probleem is opgelost?

aangepast door Klaas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er rekening mee dat, nu je in het tabblad "Opstarten" opnieuw alles heb ingeschakeld, de opstarttijd van je PC (al dan niet) aanzienlijk kan toegenomen zijn ... je kan de ingeschakelde programma's uiteraard opnieuw uit je opstarters halen.

Je probleem is opgelost, dus voor mij is dit afgerond ... normaliter is Kweezie Wabbit morgenochtend online en zal hij nog een aantal instructies voor je posten om de gebruikte tools op te ruimen.

Ondertussen kan je je laptop gewoon verder blijven gebruiken. :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.