Ga naar inhoud

laptop start niet meer normaal op, ondanks dit wel staat aangevinkt in msconfig !!!!


berner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En met de accu er in, start de laptop wel nog op maar zijn het enkel de problemen zoals je aangeeft in bericht 12?

Ja, met de batterij erin zijn het "enkel" de problemen die in bericht 12 staan. Wil dit nu zeggen, dat dit niet zal lukken om op te lossen ?

Deze ochtend deed hij ook HEEL vreemd, er waren 2 zaken die erg opvielen.

1- Ondanks de Caps-Lock nu aanstond of niet, typte hij alles in drukletters.

2- Ik was op een website aan het surfen, vb Facebook, en als ik vb klikte , op de TAB facebook, Startpagina, .... dan opende hij TELKENS een nieuw venster. Heel vervelend was dat! Dit was op alle websites!

Nu, ik merkte dat er dan een update van Windows mogelijk was, deze dan gedaan, en alles werkte weer normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een MIRAKEL gebeurd :-) !!! De knoppen "slaapstand" en "sluimerstand" kan ik weer aanvinken, ik kan opnieuw alle filmpjes bekijken.

Ik heb daarnet op de website van HP de driver van de grafische kaart gedownload, en alles werkt opnieuw :-) . Ben enorm verrast, en hoop dan ook dat dit zal blijven duren.

Aan iedereen oprecht DANK U om me te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.