Ga naar inhoud

Cumputer kan op geen enkele wijze herstelt worden AHCI PORT0 Device Error pres F1 to


fjrus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja, dat kan, maar goedkoper is een vriend/kennis met enig pc vernuft die de schijf in eigen pc hangt en daar test met de gesuggereerde tool van seagate.

(die tool wil wel eens weigeren als je de schijf via usb-adapter aan die pc hangt, maar je kan het proberen.

overigens: heb je de bios (want daar komt die f1 melding vandaan!) al eens teruggezet naar defaultwaarden en daarna de bios afgesloten met f10 / save and exit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik niet hoe dat kan, heb om die tijd wel gepost. Ik heb het Bios herhaaldelijk teruggezet. De harde schijf is door een winkel even aangesloten maar werd niet herkend.

Maar juist om deze tijd zijn veel mensen in mijn omgeving op vakantie, om iets met de harde schijfwaar kan/wil doen. Volgende week zijn ze er weer. Maar om het bij andere mensen zomaar te doen lijkt me niet niet leuk mocht er iets mis gaan.

Dan ben ik nog verder van huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.