Ga naar inhoud

Opstartprobleem asus


tisten98

Aanbevolen berichten

Ik las ergens in het begin van dit topic,dat jouw moederbord GEEN HDMI aansluiting heeft. In dat geval maak je dus gebruik van DVI en dus van een verloop naar HDMI.

Korte uitleg hdmi en dvi.

hdmi IS dvi +geluid(zeg maar beeld en geluid in 1 kabel). dat houd dus in dat de DVI aansluiting op jouw mobo(moederbord) ALLEEN beeld signaal geeft..!!

dit wetende, kunnen we verder met jouw probleem.

jouw mobo is zogezegd prehistorisch. dit hoeft echter GEEN probleem te zijn om er een tv op aan te sluiten, echter,,hoe nieuw/oud is de tv(en dan bedoel ik niet de aanschaf datum,maar de daadwerkelijke releasedatum van het toestel??) N.B momenteel word gebruik gemaakt van HDMI 1.4. 7 jaar geleden nog van HDMI 1.0 wat een problematische versie bleek. stel je hebt nu een tv met HDMI 1.3 verbonden met een HDMI kabel 1.2 en de DVI equivalent is 1.1 of nog erger 1.0 dan snap je wel dat dat ergens fout MOET gaan..

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De tv is van het jaar 2009 denk ik, maar hoe komt het dan eigenlijk dat als ik mijn pc opstart met hdmi aangesloten, ik asus opstartscharm krijg en daarna zwart beeld? Want als ik opstart zonder hdmi en dan aansluit werk het perfect, dat is eigenlijk het probleem en andere mensen(waarondern een programmeur) kunnen mij het probleem niet zeggen, wat wat vervelend is. Ik zal misschien een monitor kopen, zou dit dan opgelost zijn denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.