Ga naar inhoud

Opstartprobleem asus


tisten98

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

zou het dan ook niet weten, afgezien van eventuele mogelijkheden om te experimenteren met de instellingen van je videokaart. maar heb zelf niet zo'n ding hier, dus kan verder geen suggesties doen.

heb hier zelfs geen 8.1 momenteel, maar kijk eens bij configuratiescherm-beeldscherm en dan iets van geavanceerde instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zowel in mijn als jouw bijlage zie je aan de linker kant beeldscherm instellingen wijzigen, daar klik je op.daarna krijg je in windows 8.1 die zwarte balk, zoals die in mijn bijlage, en onder windows 7 zie je dan wat beschreven opties. waaronder "detecteren" en "Identificeren". je klikt hier op identificeren. en dan zul je zien dat de pc 2 schermen vind, daarna kun je instellen welke jij als 1e en als 2e scherm wilt gebruiken. als je dan de pc opnieuw opstart, dan werkt de pc eerst op je 1e scherm(in dit geval het pc scherm) en daarna kun je met de F8 toets van scherm wisselen(mits die aangesloten is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk maar met 1 scherm( een tv).

Dan moet je die dus initialiseren, en er voor zorgen dat bij schermherkenning een hele grote witte 1 in het scherm komt te staan. die instelling opslaan de pc herstarten, en daarna zou die gewoon moeten werken.als die toch nog weigert, dan hoor ik dat graag van je.

mvgr

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.