Ga naar inhoud

HP Pavilion probleem [DRINGEND]


Sanderhuys

Aanbevolen berichten

Hoi!!

Ik heb een serieus probleem met m'n pc en heb hem heel dringend nodig!!

Het gaat als volgt:

ik start men pc op, alles verloopt goed, men pc vraagt om in te loggen, dat doe ik, eens dat in orde is zegt 'ie "welkom" zoals 'ie altijd doet.

Maar dan gaat het mis, normaal zie je het startscherm met alle tegels (Windows 8), maar hij geeft een zwart scherm met de cursor (die beweegt als ik met de muis beweeg) en alle lampjes (Caps lock, WiFi e.d) werken ook

ik heb al veel geprobeerd (opstartherstel e.d.) maar niks helpt.

Het zou dringend moeten opgelost worden want moet nog erg veel regelen voor school (boeken bestellen,eerste richtlijnen e.d. En dat gaat niet via men mobiel...)

Wie weet waaraan het ligt en vooral hoe het opgelost word??

Alvast bedankt!!

Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij gaat gewoon naar gebruikersdinges waar je je wachtwoord moet ingeven...

En dat wachtwoord kan je ingeven toch en dan loopt het fout?

Zet de laptop uit. Dan houd je voor het herstarten de aan- knop eens lang ingedrukt. Wat levert dat op?

In de bovenstaande links zijn er meerdere mogelijke oplossingen vermeld die je blijkbaar niet allemaal gelezen hebt.

Welke Windows versie staat op je laptop? Windows 8 of 8.1? Stond die erop bij de aankoop?

Ben je in het bezit van een Windows 8 installatieschijf?

Heb je dat probleem na het uitvoeren van Updates?

Gebruik je slaapstand, sluimerstand of.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.