Ga naar inhoud

Avast: 'verkoopspraat' ?


Passer

Aanbevolen berichten

Kreeg ik vanmorgen deze twee popups te zien. Je moet natuurlijk wel gaan betalen om je systeem 'te zuiveren van alle kwaad',

maar als ik lees: waardoor je computer veel sneller wordt - beginnen al wat lampjes in mijn hoofd te flikkeren

Alleen: voor die 0 mB die ik ga vrijmaken, zou ik het misschien toch maar doen ? :rofl:

dus: gewoon verkoopspraat (die ik eventueel kan omzeilen door zelf apps inactief te maken en door te gaan kuisen in mijn services) vermoed ik?

post-42549-1417705959,8637_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

We werken met een gratis anti-virus die op zich een goede bescherming biedt, maar de fabrikant doet regelmatig een aantal "inspanningen" om de gebruikers van de gratis versies te overtuigen om over te stappen op betalende software uit zijn winkel ... de GrimeFighter is zo'n poging, die je zelf in de titel al mooi omschreef als "verkooppraat" ... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.