Ga naar inhoud

rommelurl in mijn startup url's bij internet


Aanbevolen berichten

Ik persoonlijk heb al veel problemen gehad met McAfee. Bij veel merken staat McAfee standaard ingesteld als anti-virusscanner en inderdaad, de meeste veiligheidsinstellingen worden daarom ook beheer door McAfee zonder dat je er iets (direct) aan kan wijzigen. Daarom ben ik overgestapt naar AVG dat een veel flexibelere virusscanner is.

Zie ik nergens staan.

Als je McAfee intikt bij Zoeken, kan je dan geen enkele instellingen beheren omtrend McAfee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb een heel groot probleem. Ik zag in CCleaner dat ik mijn systeem kon 'restoren' naar het moment waarop alles is fout beginnen te gaan. Nu is alles verdwenen op mijn bureaublad en ook de U schijf (die ergens op mijn pc stond) is verdwenen. Dit is allesbehalve oké aangezien ik maandagochtend opleiding heb met deze laptop.... :(

Het zoek resultaat krijg ik hier niet opgeladen omdat ik geen bijlage toe kan voegen (het icoontje op jullie site reageert niet als ik er op klik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet om de hele schijf. Het gaat om al mijn desktopicoontjes en een 'U' schijf die er volgens een melding op stond en die mij bv toegang geeft tot Outlook van het bedrijf.

CCleaner zei dat restore geen documenten edm zou aantasten bij restore en enkel de dingen zou teniet doen die sinds 25/9 gebeurd waren.... Enig idee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan er natuurlijk niets aan doen, maar het terugplaatsen van een herstelpunt proberen doorvoeren wanneer je anti-virus het downloaden van een programma niet toelaat heeft in de meeste gevallen weinig tot geen effect... Als je in de toekomst ooit nog je PC naar een herstelpunt wilt resetten, doe het dan best via de manier die hier beschreven staat. Met CCleaner moet het ook lukken, maar voor de veilig- en zekerheid...

Als ik een kleine aanvulling mag doen op de reactie van de expert; heb je reeds geprobeerd om de pictogrammen op je bureaublad terug te krijgen d.m.v. rechtermuisklik > Beeld > 'Pictogrammen weergeven' inschakelen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe het volgende eens:

Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.

Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.

Typ in het zwarte venster CHKDSK C: /F /R en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Op de vraag "Wilt u dat dit volume wordt gecontroleerd zodra de computer de volgende keer wordt opgestart?" druk op J.

Herstart nu je computer.

Druk tijdens de herstart niet op een toets zodat Schijfcontrole wordt gestart.

Wacht dit geduldig af.

Na de herstart:

Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.

Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.

Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en update het bestand naar IMGDumper.nl 2.1 » Home

Post de link die je krijgt in je volgend bericht.

Meldt of er problemen gevonden dan wel gerepareerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.