Ga naar inhoud

windows 8.1 blijft hangen


clovis

Aanbevolen berichten

Dan heb je - helaas - geen historiek meer om op terug te vallen en is de huidige toestand de enige waar je mee verder moet. Er zijn inmiddels dus verschillende accounts aangemaakt. Zijn deze allemaal compleet werkbaar ? Of zitten er daar bij waar je niets mee kan doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik kan nog op mijn moeders account hoor,maar die is hetzelfde als de mijne...oook een beetje hangerig van snelheid ( mij moeder had in het begin die pc,bij de pcboer gevraagd of er geen windows 7 erop kon...neen zei de pcboer,maar ik kan hem wel doen lijken op een windows7 en mijn moeder heeft toegestemd en als ze de pc ging halen,heet de pcboer een accountnaam ingesteld op mijn moeders naam!!!ten eerste zonde van het geld,als je een beetje intenet volgt...kan je dit zelf doen"een windows 8 of 8.1 op een windows 7 doen lijken en tja,de pcboer moest toch gevraagd hebben op welke accountnaam het moest staan...vind ik toch...kon niet echt lachen daarmee..nu soit)

wat betreffende de verschillende accounts die ik aangemaakt heb,weet ik mijn eerste of originele echt niet meer.

vraag is nu,is het daarom dat hij wat hangt mijn pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet noodzakelijk ... maar een foute installatie van die verschillende accounts (het knoeiwerk van je PC-boer bvb.) zou dat wel kunnen veroorzaken. Indien alle account lijden onder dezelfde kwaal is dat één van de mogelijkheden. De andere is hardwarematig, maar dat kunnen we even nakijken:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

account ben ik helaas vergeten ( pc boer heeft zelfs,de twee schijven verdeeld...ik weet dat het ook zo hoort,maar ik weet niet zeker of een originele herstel zal kunnen uitgevoerd worden),jammer dat er geen programma bestaat waar ik eventueel

zou kunnen de accounts checken...misschien,weet ik dan het wachtwoord.maarja....als dit niet mogelijk is zal ik moeten een volledig herstel moeten doen via een dvd.

zijn de resultaten niet goed? wat scheelt er in feite aan mijn pc?

grts clovis!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden is dat - vermoedelijk door alle vorige bewerkingen - je PC en vooral je OS volledig ontredderd is en daardoor niet meer optimaal kan functioneren. Op zich is er geen hardwareprobleem te ontdekken (dit is het goede nieuws), maar de software laat het duidelijk afweten (dat is het slechte nieuws). Bij een nieuw (correct) herstel is de basis terug perfect in orde en kan je zelf nieuwe accounts aanmaken (die je dan ook kan voorzien van de gewenste benamingen én nieuwe wachtwoorden, die je dan wél kent). Lijkt ons momenteel de enige goede oplossing om de boel weer effectief werkende te krijgen :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.