Ga naar inhoud

kernel data inpage error


Gast Atakay

Aanbevolen berichten

Voer de twee onderstaande zaken eens uit.

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?


Doe eens een geheugentest met Memtest86+

Alle informatie hierover vind je in deze handleiding.

- - - Updated - - -

Dag Ataky,

Ik heb je vraag verplaatst naar het onderdeel Windows, voer verder bericht 2 uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,Ik wil vooraf aangeven dat ik enkele dingen heb toegepast wat achteraf gezien niet de goede manier bleek te zijn kwam ik achter! Ik heb namelijk via jullie site de stappen gevolgd van iemand met zelfde probleem en ook een code in mijn laptop ingevoerd die eigenlijk identiek was!

- - - Updated - - -

Dus wat ik heb gedaan is: RSIT downloaden, vervolgens zoek.exe downloaden en bij deze handeling heb ik dus een code ingevoerd die bedoeld was voor andermans Pc.. En daarna heb ik AdwCleaner gedownload.

- - - Updated - - -

Dus mijn vraag is of ik de bovenstaande zaken die jij hebt voorgesteld toch toe te passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.