Ga naar inhoud

Laptop start zeer traag op, CPU gebruik rond de 100%


Chio

Aanbevolen berichten

Ok, hoe kan een afbeelding uploaden met een resolutie die leesbaar is?.. Ik kan wel zeggen dat svchost.exe, TrustedInstaller.exe en nog een svchost.exe de top 3 vormen, met respectievelijk 400.77MB, 102.48MB en 94.15MB aan verbruik op het moment van de screenshot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owkey.. hier nog de resultaten van HD Tune... [ATTACH=CONFIG]36517[/ATTACH][ATTACH]36518[/ATTACH]

Je harde schijf dient dringend vervangen te worden, indien je nog geen back- up gemaakt hebt van je persoonlijke bestanden kan je dit best zo snel mogelijk uitvoeren voordat de bestanden niet meer te benaderen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dat de reden zijn waarom het CPU verbruik zo hoog ligt? Want ik zou het echt niet meer weten nu.. Na alle software die ik gebruikt heb is hij wel merkbaar sneller geworden, maar een echte verbetering zou ik het niet noemen.

Een back up maken lukt niet, ik krijg foutcode 0x80042302, heb ik al gegoogled maar niet wijzer uit geworden. Kben het nu aant proberen met windows easy transfer, dat lijkt te werken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foutmelding heeft al te maken met een slecht werkende schijf (slechte sectoren).

Persoonlijke bestanden kan je via slepen nor proberen over zetten naar een ander medium.

Doe dit zo snel mogelijk want de kans is groot dat je binnenkort totaal geen bestanden meer kan recupereren.

Zoals eerder gemeld moet je eerst de harde schijf vervangen, als er dan nog problemen aanwezig zijn kunnen we verder zoeken naar oplossingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik mee bezig.. Maar zonet werd WET ook geannuleerd omdat de bestanden beschadigd zijn... Nu ben ik de schijven handmatig naar een externe HD aan het kopiëren, maar wat houd dat dan juist in als er een nieuwe schijf inkomt? Ik neem aan dat de gegevens niet zomaar teruggezet kunnen worden? Ik heb het vooral over programma's, instellingen en vooral windows zelf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is enkel de C schijf die fouten vertoont.

Al wat je op de E schijf hebt staan, kan je rustig laten staan.

Er is op de E schijf zelfs nog plaats genoeg om de bestanden te zetten die je van de C schijf wil recupereren.

Je zal windows en alle anders software opnieuw moeten installeren op de nieuwe C schijf.

Maak alvast een lijst met de software die je opnieuw wil installeren en zoek daarvan al de installatieschijven en sleutels (indien nodig).

Voor je met de installatie van windows begint op de nieuwe schijf, koppel je best de E schijf los.

Op die manier voorkom je dat windows per vergissing op de E schijf wordt geinstalleerd.

Na de installatie kan je dan de E schijf zonder problemen weer aankoppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.