Ga naar inhoud

De nieuwe Ipad air 2. Wie gaat dit kopen? Waarom wel, waarom niet?


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zou graag mijn eerste tablet kopen. Ik denk dat ik die nieuwe ga kopen die vanavond aan de wereld wordt voorgesteld.

Wie is dit ook van plan om te kopen?

En nog een klein vraagje apart. Die tinder dating. Werkt dat ook op de ipad zonder gps? (heb daar geen verstand van)

Vriendelijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kristof28,

Ik zou graag mijn eerste tablet kopen. Ik denk dat ik die nieuwe ga kopen die vanavond aan de wereld wordt voorgesteld.

Wie is dit ook van plan om te kopen?

Volg deze link: iPad Air 2 release date

We will be updating this page with all the latest iPad Air 2 release date details, leaks, news and rumours as new information emerges. Bookmark it now to ensure you are kept in the loop on all things relating to Apple's next tablet offering.

En nog een klein vraagje apart. Die tinder dating. Werkt dat ook op de ipad zonder gps? (heb daar geen verstand van)

Vriendelijk bedankt

Zie deze link: Tinder voor meer informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De specificaties van de Air 2 zien er best veelbelovend uit, maar het prijskaartje is natuurlijk aan de hoge kant. Wat me ook opviel is dat de iPad Mini 3 een serieuze teleurstelling is.

Is het waar dat dat geen usb poort en geen sd card heeft? Hoe kan je dan films en foto's en etc overbrengen naar je ipad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kristof28,

Is het waar dat dat geen usb poort en geen sd card heeft?

De iPad Air 2 (zoals andere iDevices) wordt door middel van een lightning-naar-USB kabel angelsoten aan de computer.

De lightning-naar-USB kabel wordt meegeleverd met de iPad Air 2.

Neen geen sd card.

Hoe kan je dan films en foto's en etc overbrengen naar je ipad ?

Via iTunes programma -geïnstalleerd op de computer- kunt u audio, video, eBooks, apps, documenten e.a. plaatsen op de iPad Air 2.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kristof28,

De iPad Air 2 (zoals andere iDevices) wordt door middel van een lightning-naar-USB kabel angelsoten aan de computer.

De lightning-naar-USB kabel wordt meegeleverd met de iPad Air 2.

Neen geen sd card.

Via iTunes programma -geïnstalleerd op de computer- kunt u audio, video, eBooks, apps, documenten e.a. plaatsen op de iPad Air 2.

Vriendelijk bedankt

- - - Updated - - -

@ kristof28,

De iPad Air 2 (zoals andere iDevices) wordt door middel van een lightning-naar-USB kabel angelsoten aan de computer.

De lightning-naar-USB kabel wordt meegeleverd met de iPad Air 2.

Neen geen sd card.

Via iTunes programma -geïnstalleerd op de computer- kunt u audio, video, eBooks, apps, documenten e.a. plaatsen op de iPad Air 2.

Vriendelijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.