Ga naar inhoud

Windows 7 Zwart scherm geen opstartscherm


Toon de Jonge

Aanbevolen berichten

Besten,

Gisteren was er een update van mijn computer (19updates). Ik heb toen mijn laptop toegedaan en de dag nadien de update laten lopen. Hij sloot correct af en begon terug op te startte en toen sloot hij weer af waarbij ik de melding kreeg dat het niet is gelukt. Het scherm bleef zwart en ik kon er niks op doen (ik had zelfs geen cursor meer).

Ik sloot hem maar af en startte hem weer op, maar ik krijg enkel een zwart scherm, geen opstartscherm en zelfs geen cursor meer.

Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar mijn anti-virus is vandaag vervallen. Normaal gezien download ik nooit iets op deze laptop maar misschien zit er een virus op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je nog in veilige modus opstarten?

- - - Updated - - -

Probeer vanaf de comuter opstart, verschillende keren op "f8" te tokkelen. Selecteer nu met de pijltjestoetsen "Opstaren in Veilige-modus" en durk op enter.

- - - Updated - - -

Mocht het opstarten in veiligemodus niet helpen.

Probeer dan hetzelfde, maar selecteer "Opstart Herstel".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem dit topic eens grondig door, download en brand de juiste herstelschijf ... start op vanop je herstelschijf en voer een systeemherstel uit naar een tijdstip waarop de PC nog normaal functioneerde.

Voor het wijzigen van de opstartvolgorde in je bios: dat wordt hier duidelijk uitgelegd.

"Dit doen we als volgt: Tijdens het opstarten van de computer ziet u een aantal schermen."

Ik krijg geen enkel scherm als ik mijn laptop opstart. Zelfs met de codetoetsen blijft het scherm lekker zwart. Ik kan enkel nog het lampje van de aan en uitknop gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.