Ga naar inhoud

site router niet te benaderen


Aanbevolen berichten

@ Hans25,

Wow, ik ben blij met deze informatie en dat betekent eigenlijk dat hetgeen ik wilde niet mogelijk is op mijn Mac

Wat wilde u eigenlijk bereiken met dat Cisco Connect op de Mac?

Naar mijn weten heeft u dat niet nodig.

Kortom zo lang de router het blijft doen is het prima; echtet als hij begint te haperen dan zal ik over moeten stappen op een ander merk en mij goed moeten laten voorlichten over de mogelijkheden voor de Mac.

Dat is het voornaamste.

Zelf gebruik ik een oud beestje Linksys WRT320N en zonder Cisco Connect, alles loopt hier goed.

Heel erg bedankt voor deze info.

Graag gedaan xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Klopt het dat je de Cisco Connect gebruikte om instellingen in je router door te voeren?

Als dat het geval is, kun je de reactie van iEscape (#6) volgen:

Klik op Linksys router in het scherm van IP Scanner, vervolgens rechtsonder klik op het driehoekje bij Open device in kies Open in Browser.

Vervolgens kunt u inloggen in de Linksys router.

Hiermee wordt de webinterface van de router geopend, onthoudt het webadres voor in de toekomst (vaak: 192.168.0.1). Log hier in met de gegevens waarmee je ook inlogde bij Cisco Connect, en je kunt weer gewoon alle instellingen beheren. Waarschijnlijk nog veel en veel meer dan via Cisco Connect.

(Cisco connect maakt 'onder water' ook gewoon verbinding met deze webinterface, en voert zo instellingen door)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hans25,

Het viel ons op dat deze vraag op meerdere fora werd gepost. Lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we daar op PCH geen voorstander van zijn.

Door een dergelijke aanpak gaan de tips mekaar overlappen en ga je op den duur zelf de bomen door het bos niet meer zien. Tegenstrijdige adviezen zijn ook niet bevorderlijk voor een snelle oplossing.

Nu is het onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, zonder dat er dubbel werk wordt geleverd. Daarom zetten we dit topic (tijdelijk) "on hold", zo kan jij je ten volle concentreren op de reeds aangereikte tips op de andere fora. Indien er daar geen oplossing uit de bus komt, mag je één van onze moderatoren contacteren om je topic hier te heropenen.

PC Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.