Ga naar inhoud

kan iemand mij van mijn computervirus afhelpen???


Aanbevolen berichten

Kan je die PC nu opstarten in "veilige modus" ?

Maak anders voor de zgz. "niet-besmette" computer eens een ander topic aan en zet daar zijn logje in. Dan kunnen we ook die meteen ontdoen van alle malware.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

ik wil niet onbeleefd zijn of tegenwerken want ik waardeer uw hulp echt van harte

maar ik ben er 100% zeker van dat dat logje bij mijn niet besmette pc hoort aangezien het volledig buiten de

besmette pc is omgegaan en het mij tot dusver nog steeds niet is gelukt RSIT op de besmette pc te zetten.

Ook maakt de malware en alles op de andere pc mij niet zo uit, dat is nu mijn prioriteit even niet.

mijn vraag is daarom is er een andere mogelijkheid RSIT op de besmette pc te zetten of iets dergelijks inplaats van via een usb-stick,

downloaden of via de e-mail verzenden want dit alles werkte niet.

alweer gigantich bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt alle mogelijkheden om een bestand over te brengen, hierbij al opgesomd ... een andere mogelijkheid is er niet. Het enige wat je nu nog kan proberen is om de besmette PC in "veilige modus" op te starten en dan alle genoemde mogelijkheden nog eens uit te testen ?

BTW: de besmettingen op je niet-besmette computer zijn van die aard, dat ik die toch ook maar eerst zou aanpakken. Niet alleen infiltreren ze meer en meer in je bestanden, maar met een besmette PC kan je ook je contacten (via mail of anderszins) besmetten. En dat kan toch niet de bedoeling zijn :dong:

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.