Ga naar inhoud

Na een macro alles terugzetten zoals voordien


BramVB

Aanbevolen berichten

Ik heb een macro geschreven met VBA om in een beveiligd werkblad de beveiliging op te heffen, daarna te sorteren op een bepaalde kolom en dan de beveiliging er terug op te zetten.

1 probleem: na het uitvoeren van mijn macro kan ik niet op de knop ongedaan maken klikken. En aangezien er in mijn file geen echt logisch veld staat om op te sorteren en de rijen toch moeten terug geplaatst worden zoals in het begin ondervind ik moeilijkheden hiermee.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Bram,

1 probleem: na het uitvoeren van mijn macro kan ik niet op de knop ongedaan maken klikken. En aangezien er in mijn file geen echt logisch veld staat om op te sorteren en de rijen toch moeten terug geplaatst worden zoals in het begin ondervind ik moeilijkheden hiermee.

Waarom dan sorteren?

En ik zou toch eens een .xls of een .xlsm voorbeeldje van jou kant willen zien, met je macro.

Zo niet.......jammer dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.