Ga naar inhoud

Link maken in nieuwsbrief


PaulGJ

Aanbevolen berichten

Hallo,

Onze organisatie heeft momenteel 103 vrijwilligers.

Periodiek versturen wij hen een nieuwsbrief met daarin de kennismaking met nieuwe vrijwilligers.

Al deze vrijwilligers zijn met hun profiel vermeld op hun regiopagina op onze website..

Wat ik graag zou willen doen is het volgende:

In de nieuwsbrief, die in PDF wordt verzonden, wil ik een link opnemen die verwijst naar:

regiopagina (bijvoorbeeld Limousin)

vrijwilliger (bijvoorbeeld Paul Subelack)

Als de lezer op de link klikt, dan zal hij direct doorgaan naar de Limousin/Paul Subelack.

Kan dit gemaakt worden en hoe doe ik dit dan?

Ik hoop dat ik het goed heb verwoord.

Bij voorbaat hartelijk dank

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Paul,

Als aanvuling op de reactie van clarkie,

Kan dit gemaakt worden en hoe doe ik dit dan?
Ik maak de nieuwsbrief in LibreOffice, waarna ik het converteer in een PDF bestand omdat dit het verzenden makkelijker maakt.

ik weet niet welk pdf-programma u gebruikt om te converteren naar pdf-bestand, wellicht biedt deze link een oplossing, zie vanaf ☞ bericht # 5 ☞ Een hyperlink activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clarkie en @iEscape hartelijk dank voor jullie reactie.

Ik was al bang dat ik mijn vraag niet duidelijk genoeg heb gesteld, sorry!

Mijn probleem is niet het invoegen van een link naar een webpagina maar naar een persoon op onze website.

Schematisch voorgesteld:

Nieuwsbrief

Paul Subelack, linkt naar Limousin - (en nu komt de vraag) hoe kan ik de link zo maken dat deze direct verwijst naar de persoon op de pagina en niet naar de pagina in het algemeen?

Bovenaan elke regiopagina heb ik een anker gemaakt naar het departement op deze pagina, bijvoorbeeld: op de pagina Limousin - verwijst het anker 19 Corrèze direct naar het onderliggende departement met die naam.

Zou ik een anker koppeling met de link mee kunnen geven, zodat het bijvoorbeeld iets zou kunnen worden zoals dit: Error 404 - ?

Misschien vraag ik iets onmogelijks, ik heb het of verschillende manieren geprobeerd maar kom er niet mee verder.

Bij voorbaat dank voor uw hulp

Vriendelijke groet

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe uitvoering van deze website ziet er MOOI uit. Mijn complimenten.

 

Voor mijn linkprobleem heb ik de oplossing gevonden:

 

Eerst plaats ik in de pagina boven de naam die gevonden moet worden deze code: <a id="Paul Subelack" name="Paul Subelack"></a></span></p>

Vervolgens plaats ik in de nieuwsbrief deze link: http://www.raadendaad.eu/regios/limousin/#Paul Subelack

 

 

Klik ik vervolgens op deze link naar wordt ik doorgelinkt naar het betreffende doel.

 

Prettig weekend gewenst,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.