Ga naar inhoud

Teredo Adapters Start Niet Op ?!


daniel1991

Aanbevolen berichten

Goedenavond ik heb een laptop en ik kwam er 2 a 3 weken geleden achter dat Teredo adapter daar een geel driehoekje achter staat ik denk me internet doet het nog zal wel niks belanerijks zijn maar nu begin ik te twijfelen als ik aan het downloaden ben en op internet zit komt er na 30 a 45 min of soms nog eerder een driehoekje bij me draadloos internet aan de router ligt het niet heb dat al geprobeert iemand enig idee hoe ik dat opnieuw kan downloaden of moet er een nieuwe internetkaart in???? Ik hoor het graag van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo clarkie

 

ik heb gedaan wat je gezegt hebt ik had dat al gedaan maar had em er effe opnieuw opgezet om te kijken of het scheelt maar nu heb ik hem er weer afgehaalt en nu heb ik nog steeds dat probleem. het is echt heel iritant. weet je toevallig wat het kan zijn zo heb ik dik 2 a 3 uur lang internet en zo heb ik naar 10 min geen internet meer en dan doe ik internet oplossing die doet de wifi wel fixen maar niet lang ernaar doet de wifi het weer niet ik ga zo als me vrouwtje van et internet af is effe de route aan en uitzette kijken of dat iets wilt helpen maar als dat het niet is zou ik het ook niet weten misschien in de router instellingen of zo want het is alleen bij me laptop en niet op de pc of telefoon's dus ik vind het wel vreemd ik hoop dat je iets weet ik hoor het wel

 

gr daniel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het merk, model en modelnummer door van je laptop.

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo clarkie

 

aller 1st mijn excuses dat ik nog niet had gereageert druk de laatste tijd dus vandaar dat het zo laat is.

ik heb idd gedaan wat je had gezegt maar ik kreeg er geen fout meldingen te zien of zo en zo blijft hij het wel weer heel de tijd doen en zo doet hij het weer niet ik zet dn probleem oplossen aan en die lost het probleem dan wel op maar dan de volgende dag is het weer het zelfde mijn laptop is pas geleden (ongeveer 4 a 5 maanden nu) helemaal clean gemaakt zeg maar een voledige opschoning en sinds dien doet hij dat van te voren had ik geen last van het internet. dus ik weet niet of het dan aan het opschonen kan liggen of dat er iets anders aan de hand is. en clarkie ben je een beetje handig met een pc??? ik heb namelijk een vraag daarover.

 

gr daniel

Link naar reactie
Delen op andere sites

compleet windows 7 opnieuw erop gezet en zo met bij behorende software ik heb et laten doen door een maatje van me heb er heel de tijd bij gezeten dus ik heb precies gezien wat hij heeft gedaan en sneller gemaakt zodat ik fatsoenlijk films kon kijken in het begin had ik er geen last van maar sinds ik boven op mijn kamer een internetkastje gezet heb (beneden staat et modem voor tv en zo en er loopt een hele lange internet kabel van beneden naar boven) ik had alleen boven heel slecht bereik met de wifi van beneden dus heb ik er boven een weggezet maar zoals ik al zeg in het begin nergens  last van van sinds kort 1 a 2 maanden geleden begind de wifi te kutten dan alleen op mijn laptop en niet op de pc of tel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hij ook de correcte drivers voor hardware gedownload en geïnstalleerd vanaf de site van de fabrikant?

 

Ook eens controleren of malware aanwezig is.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.