Ga naar inhoud

Windows 7: opstartproblemen met bureaublad


xFrederique

Aanbevolen berichten

Ik heb bij de vorige afbeelding ook de veilige modus geselecteerd en toen bleef hij na het inloggen hangen op het welkomstscherm zoals in de vorige afbeelding. ik heb nu nogmaals f8 getokkeld en kom weer uit bij het volgende menu (zie afbeelding). als ik hier veilige modus selecteer blijft hij weer hangen op het welkomstscherm. vandaar dat ik mij afvroeg hoe ik dan bij systeemherstel kom in veilige modus. bedoelt u soms de optie 'uw computer herstellen' die in de onderstaande afbeelding geselecteerd staat?

post-28407-0-04204900-1418514230_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laats gekende heeft geen oplossing gegeven!selecteer dan gewoon veilige modus...hopelijk start hij door...dan kun je systeem herstel doen!foutje van mij in vorige post...win7 ben ik niet echt meer gewoon.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog één mogelijk is..heb je DVD van je windows?Daar mee opstarten ,dan klikken op systeem herstel of zo iets, met behoud van bestanden,dan blijft je data behouden.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag XFrederique,

 

Indien je probleem nog niet opgelost is..... het is me niet duidelijk of je via het scherm dat je laat zien in bericht 11 ook al de optie "laatst bekende juiste configuratie" geprobeerd hebt... voer dat eens uit.

 

Ook kan je de harde schijf eens controleren.

 

Om je harddisk op fouten te controleren kun je het volgende uitvoeren. 
Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben. 

Download Seatools for DOS ISO image op een andere pc. 

Brand de ISO als image op een lege cd. 
Stel in je BIOS je cd/dvd-rom in als first boot device en leg de cd in je drive. 
Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd. 

Als de tool is opgestart accepteer je de gebruikersovereenkomst en zie je een venster waarin je jou HD kunt selecteren. 

Klik in de linker bovenhoek op Basic tests en in het keuze menu kies je voor Long test

Wat geeft dit als resultaat? 

Een handleiding voor het gebruik van Seatool for DOS vind je hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag XFrederique,

 

Er kwam geen reactie meer op bericht 15, kan ik daar uit besluiten dat je probleem opgelost is?

 

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.