Ga naar inhoud

Adminostrator


Hettyr47

Aanbevolen berichten

Dat is het grote probleem ik kan niets veranderen  omdat ik ik mijn account niet kan veranderen naar administrator.

Ik kan niets veranderen en niets verwijderen.

Als ik naar gebruikersaccount  ga en klik op account veranderen kan ik alleen nee aanklikken .en dan zegt het dat ik naar gebruikersaccount moet gaan.En dat lukt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb per ongeluk  iets fout gedaan en nu kan ik mij niet meer inloggen met de administrator.

Ook kan ik niets meer verwijderen .Ook kan ik geen herstelpunt maken .

 

Hoe kan ik dit weer veranderen.

Ik heb Windows 8.

Graag hulp.

Groeten Hetty

 

 

Ik kan wel inloggen maar ik kan niets veranderen of verwijderen .

Ik had altijd administrator account ,maar dat het ik veranderd  ?,hoe ,dat weet ik niet.

Ook kan ik niet in het herstelprogramma .

 

Dat is alles wat ik weet.

 

 

Het zou toch handig zijn als we wisten wat je juist uitgevoerd hebt.

 

Heb of had je een lokaal account of een Microsoft account? Ben je van het een account overgeschakeld naar het andere?

 

Neem ook deze link eens door en vooral bericht 11 want daar zit misschien ook de oplossing voor jouw.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echter blijft bericht 6 onbeantwoord.

 

 

Het zou toch handig zijn als we wisten wat je juist uitgevoerd hebt.

 

Heb of had je een lokaal account of een Microsoft account? Ben je van het een account overgeschakeld naar het andere?

 

Neem ook deze link eens door en vooral bericht 11 want daar zit misschien ook de oplossing voor jouw.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.