Ga naar inhoud

Melding "kan bestand niet openen".


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb de pc volledig laten scannen, niks gevonden.

 

 

Scanrapport

 

 

dinsdag 6 januari 2015 13:15:21 - 13:54:05

 

 

Computernaam: RON-PC

 

Scantype: Volledige scan

 

Doel: C:\ D:\ F:\ + systeem

 

 

 

Resultaat

 

Geen malware aangetroffen

 

 

 

 

 

 

 

 

Statistieken

 

Gescand: •Bestanden: 78942

 

•Niet gescand: 27

 

Resultaat: •Virussen: 0

 

•Spyware: 0

 

•Verdachte items: 0

 

•Riskware: 0

 

Acties: •Gedesinfecteerd: 0

 

•Naam gewijzigd: 0

 

•Verwijderd: 0

 

•Geïsoleerd: 0

 

•Mislukt: 0

 

Bootsectoren: •Gescand: 8

 

•Geïnfecteerd: 0

 

•Verdachte items: 0

 

•Gedesinfecteerd: 0

 

Bestanden niet gescand: •Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\PAGEFILE.SYS

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\HIBERFIL.SYS

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\TASKS\SCHEDULED SCANNING TASK.JOB

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\TASKS\GOOGLEUPDATETASKMACHINEUA.JOB

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\TASKS\ADOBE FLASH PLAYER UPDATER.JOB

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\TASKS\GOOGLEUPDATETASKMACHINECORE.JOB

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\SYSTEM32\SYSPREP\PANTHER\DIAGWRN.XML

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\SYSTEM32\SYSPREP\PANTHER\DIAGERR.XML

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\SYSTEM32\SYSPREP\PANTHER\IE\DIAGWRN.XML

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\SYSTEM32\SYSPREP\PANTHER\IE\DIAGERR.XML

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\SYSTEM32\OEM\FACTORY\FACTORY.CMD

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\PLA\SYSTEM\SYSTEM DIAGNOSTICS.XML

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\PLA\SYSTEM\SYSTEM PERFORMANCE.XML

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\PANTHER\UNATTENDGC\DIAGERR.XML

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\PANTHER\UNATTENDGC\DIAGWRN.XML

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\INSTALLER\MSI1CB3.TMP

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\WINDOWS\INSTALLER\MSIEE25.TMP

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\USERS\RON12\NTUSER.INI

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\USERS\RON\APPDATA\LOCAL\MICROSOFT\WINDOWS\WEBCACHE\WEBCACHEV01.TMP

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\PROGRAMDATA\MICROSOFT\WINDOWS\DRM\CACHE\INDIV01.TMP

 

•Bestand C:\ProgramData\f-secure\MySA\temp\download\download_service_45123_latebound_sidegrade_sidegrade.zip\content.zip\sidegrade\AVSDKList.zip\output.xml is gecodeerd

 

•Bestand C:\ProgramData\f-secure\MySA\temp\download\download_service_45123_latebound_sidegrade_sidegrade.zip\content.zip\sidegrade\ManualUninstallConfig.zip\out.xml is gecodeerd

 

•Bestand C:\ProgramData\f-secure\MySA\temp\download\download_service_45123_latebound_sidegrade_sidegrade.zip\content.zip\sidegrade\ProductReleaseNotes.zip\ProductReleaseNotes.xml is gecodeerd

 

•Bestand C:\ProgramData\f-secure\MySA\temp\download\download_service_45123_latebound_sidegrade_sidegrade.zip\content.zip\sidegrade\QATestedProducts.zip\QATestedProducts.xml is gecodeerd

 

•Kan bestand (klik hier voor meer informatie) niet openen C:\PROGRAMDATA\AVG9\TEMP\FILE9514.TMP

 

•Bestand C:\ProgramData\AVG2013\IDS\config\quarantinedList.zip\quarantinedList.xml is gecodeerd

 

•Scannen van C:\OEM\Preload\Autorun\APP\Acer Arcade Deluxe\PMovie\data2.cab is afgebroken [F-Secure Aquarius]

 

 

 

 

 

Opties

 

Versie definities:•Virussen: 2015-01-06_04

 

•Spyware: 2015-01-06_04

 

Scanengines: •F-Secure Aquarius: 11.00.01, 2015-01-06

 

•F-Secure Hydra: 5.13.68, 2015-01-06

 

•F-Secure Online: 13.80.57, 0-00-00

 

•F-Secure Gemini: 3.02.279, 2015-01-05

 

Scanopties: •Opgegeven bestanden scannen: ANI ASP AX BAT BIN BOO CHM CMD COM CPL DLL DOC DOT DRV EML EXE HLP HTA HTM HTML HTT INF INI JOB JS JSE LNK LSP MDB MHT MPP MPT MSG MSO OCX PDF PHP PIF POT PPT RTF SCR SHS SWF SYS TD0 TMP VBE VBS VXD WBK WMA WMV WMF WSC WSF WSH WRI XLS XLT XML CLASS ZIP JAR ARJ LZH TAR TGZ GZ CAB RAR BZ2 HQX

 

•Scannen binnen archieven

 

Acties:•Virussen: Vragen na scannen

 

•Spyware: Vragen na scannen

 

 

 

Foutinformatie

 

 

De fout 'Kan bestand niet openen' is opgetreden.

 

Het foutbericht 'Kan bestand niet openen' betekent dat de scanner het bestand neit kon openen en dat het niet is gescand. U kunt dit foutbericht meestal negeren, omdat dit bericht vaak wordt weergegeven om andere redenen dan beveiligingsdreigingen, zoals: •Het bestand was een systeembestand. Deze bestanden worden beschermd door het besturingssysteem. In dit geval kunt u dit bericht negeren.

 

•U hebt geen toestemming om het bestand te lezen. Als u het bestand wilt scannen, moet u zich aanmelden met een gebruikersaccount met voldoende rechten (zoals de beheerdersaccount van de computer) en voert u de scan opnieuw uit.

 

•Het bestand was tijdens de scan in gebruik. Als u dit bestand wilt scannen, sluit u alle toepassingen en voert u de scan opnieuw uit.

 

 

 

Copyright © 1998-2012 Productondersteuning | Virusvoorbeeld verzenden naar F-Secure

 

 

F-Secure aanvaardt geen aansprakelijkheid voor materiaal dat is vervaardigd of gepubliceerd door derden die bereikbaar zijn vanaf de website van F-Secure. Tenzij u duidelijk anderszins verklaart, gaat u door het inzenden van materiaal naar een van onze servers, bijvoorbeeld via e-mail of de CGI e-mail van F-Secure, ermee akkoord dat het toegezonden materiaal mag worden gepubliceerd op de webpagina's van F-Secure of in gedrukte publicaties. U kunt de openbare website van F-Secure bereiken door te klikken op de onderstreepte koppelingen. Wanneer u dat doet, wordt uw bezoek geregistreerd in onze eigen toegangsstatistieken, inclusief uw domeinnaam. Deze informatie wordt niet doorgegeven aan derden. U stemt ermee in dat u geen actie tegen ons zult ondernemen in verband met door u ingezonden materiaal. Tenzij u duidelijk anderszins verklaart, machtigt u F-Secure door het inzenden van het materiaal om de beginselen die erin worden beschreven zonder verdere verplichtingen op te nemen in producten en publicaties van F-Secure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\WINDOWS\INSTALLER\MSI1CB3.TMP;f
C:\WINDOWS\INSTALLER\MSIEE25.TMP;f
C:\USERS\RON\APPDATA\LOCAL\MICROSOFT\WINDOWS\WEBCACHE\WEBCACHEV01.TMP;f
C:\PROGRAMDATA\MICROSOFT\WINDOWS\DRM\CACHE\INDIV01.TMP;f
C:\PROGRAMDATA\AVG9;fs
C:\ProgramData\AVG2013;fs
avg;z
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\Program Files (x86)\AVG;fs
C:\AdwCleaner\Quarantine\C\Program Files (x86)\AVG\AVG10;fs
C:\Program Files (x86)\AVG;fs
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10;fs
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013;fs
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9;fs
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\Toolbar.old\Firefox\avg@igeared;fs
C:\ProgramData\AVG;fs
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_avgidsagent.exe_228957199824626c2acf4e5d8525d68c20d2f7_0469298f;fs
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_avgidsagent.exe_3c55efe380d1d07880bfdb265ea2a82753f024_04dc35d1;fs
C:\Users\All Users\AVG;fs
C:\Users\All Users\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_avgidsagent.exe_228957199824626c2acf4e5d8525d68c20d2f7_0469298f;fs
C:\Users\All Users\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_avgidsagent.exe_3c55efe380d1d07880bfdb265ea2a82753f024_04dc35d1;fs
C:\Users\RON\AppData\Local\Avg2013;fs
C:\Users\RON\AppData\Roaming\AVG2013;fs
C:\Users\RON12\AppData\Local\Avg2013;fs
C:\Users\RON12\AppData\Roaming\AVG;fs;
C:\Users\RON12\AppData\Roaming\AVG2013;fs
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Avg2013;fs
C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\avgfwfd6.inf_amd64_neutral_ae1e76d52507ef34;fs
C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\avgfwfd6.inf_amd64_neutral_c22f48d40158b85c;fs
C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository\avgfwfd6.inf_amd64_neutral_d54cfc791896c36b;fs
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Avg2013;fs
C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\AVG2013;fs
C:\zoek_backup\C_Program Files (x86)_Common Files_AVG Secure Search;fs
C:\zoek_backup\C_ProgramData_AVG Secure Search;fs
C:\zoek_backup\C_ProgramData_AVG Security Toolbar;fs
C:\zoek_backup\C_ProgramData_AVG2013;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRAMDATA_AVG9;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRA~2_AVG Secure Search;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRA~2_COMMON~1_AVG Secure Search;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRA~3_AVG Secure Search;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRA~3_AVG Security Toolbar;fs
C:\zoek_backup\C_Users_RON_AppData_LocalLow_AVG Secure Search;fs
C:\zoek_backup\C_Users_RON_AppData_Local_AVG Secure Search;fs
C:\zoek_backup\C_Windows_sysWoW64_config_systemprofile_AppData_LocalLow_AVG Secure Search;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRAMDATA_AVG9\AvgAm;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRAMDATA_AVG9\AvgApi;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRA~2_AVG Secure Search\ChromeRes\AVG Nation toolbar;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRA~2_AVG Secure Search\ChromeRes\AVG SafeGuard toolbar;fs
C:\zoek_backup\C_PROGRA~2_AVG Secure Search\ChromeRes\AVG Secure Search;fs
avg;z
avg;a
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.