Ga naar inhoud

raar skypegedrag


Patjera

Aanbevolen berichten

Onlangs een assuslaptop 64 bit gekocht met daarop windows 8.1

 

Hierop 2 rare skypeproblemen.

 

  1. er staat standaard een skype app op, maar die toont niet de facebookcontacten die aan de skype account verbonden zijn.  Als iemand raad weet hoe ik die te voorschijn kan toveren
  2. om bovenstaande reden, heb ik er skype desktop op geplaatst.  Die toont nu wel al de facebookcontacten, maar er is iets raars mee.  Er zijn contacten waarnaar ik een bericht kan sturen en de ontvanger ziet dit ook, maar ik zie niet wat die antwoord.  Als ik mijn facebook open doe, kan ik de antwoorden daar wel zien. Nog vreemder is dat het met sommige contacten via skype wel lukt.

Is er nog iemand die dit probleem heeft ?  Is daar een oplossing voor ? Heeft dat iets met windows 8.1 te maken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er van uit dat je een Microsoft account gebruikt en geen lokaal account op die laptop.

 

Zelf gebruik ik facebook niet maar wat je eerste vraag betreft..... neem deze link eens door.

 

Wat je tweede vraag betreft denk ik dat het iets met instellingen te maken heeft maar welke? En denk dus niet dat het specifiek een Windows 8.1 probleem zou zijn.

Hopelijk reageert iemand die en skype en facebook gebruikt om je daarover een tip te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.