Ga naar inhoud

[OPGELOST] outlook,google of iets anders ?


vanderavert

Aanbevolen berichten

beste vanderavert,

gezien uw kennis niet zo groot is van pc's en in sommige gevallen het makkelijk is als wij u persoonlijk kunnen helpen bij dit soort dingen hebben karel en ik na overleg besloten om te kijken of het eventueel mogelijk is dat er iemand langs zou komen, of dat u de pc bij een van ons binnen doet.

hiervoor moeten we uiteraard wel weten in welke plaats u woont om te zien of er eventueel iemand in uw buurt woont.

als dit niet kan kunnen wij natuurlijk zo goed als dat kan u proberen te helpen om stap voor stap terug alles er op te krijgen zoals u dat wilt maar dit zal behoorlijk wat tijd kunnen vergen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

beste vanderavert,

gezien uw kennis niet zo groot is van pc's en in sommige gevallen het makkelijk is als wij u persoonlijk kunnen helpen bij dit soort dingen hebben karel en ik na overleg besloten om te kijken of het eventueel mogelijk is dat er iemand langs zou komen, of dat u de pc bij een van ons binnen doet.

hiervoor moeten we uiteraard wel weten in welke plaats u woont om te zien of er eventueel iemand in uw buurt woont.

als dit niet kan kunnen wij natuurlijk zo goed als dat kan u proberen te helpen om stap voor stap terug alles er op te krijgen zoals u dat wilt maar dit zal behoorlijk wat tijd kunnen vergen

Hello daar , allereerst wens ik iedereen een supergezond en gelukkig 2009te wensen .:party:In antwoord op uw mail ; ik woon in Deurne bij Antwerpen en zit nog altijd met datzelfde probleem , na onbep.tijd laat mijn internet het afweten ,soms na 1 uur en dan weer soms na 5 uur ,raar hé. Maar voor alles te formateren enkele vraagjes . 1e ; elke keer terug opstarten tot ik een nieuwe pc koop met vista home bij ( of event. windows 7 ) kan dat kwaad ? 2e ; als alles moest geformateerd worden kan ik mijn documenten dan nog lezen ? ( nu heb ik office 2007 en daarvoor dacht ik office 2003 , kan dat ) Bedankt in alle geval al voor de moeite , V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens even de juiste tijdstippen vermelden wanneer de problemen ontstaan? Bijv. tussen dat uur en dat uur ? Zijn het steeds dezelfde tijdstippen dan heb ik al een zeer groot vermoeden wat er aan de hand is. Iemand die een goede computer en internet kennis heeft zal wel goed begrijpen wat ik met mijn vraag bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens even de juiste tijdstippen vermelden wanneer de problemen ontstaan? Bijv. tussen dat uur en dat uur ? Zijn het steeds dezelfde tijdstippen dan heb ik al een zeer groot vermoeden wat er aan de hand is. Iemand die een goede computer en internet kennis heeft zal wel goed begrijpen wat ik met mijn vraag bedoel?

Neen het verschilt altijd maar ik heb zopas mijn tune up laten draaien en deze zei dat mijn connectie ( ik denk die kastjes om van het electr.net internet door te sturen ) deffect is en daar heb ik al eens last met gehad , op een andere manier maar na een tijdje viel dat ook uit ( werd te warm ) en dat is misschien wat nu ook gebeurd .Ik zal ze eens moeten laten testen , trouwens zijn ze nog maar ong. 6 maand oud en misschien nog onder garantie .Bedankt in alle geval voor de moeite en sorry voor mijn last . V :pcguru: [ATTACH]1438[/ATTACH]

post-4868-1417703787,3587_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt in alle geval voor de moeite en sorry voor mijn last
Is geen last hoor, we zijn er voor elkaar te helpen, jij zal misschien in iets anders goed zijn waar wij niet veel van kennen, en wie weet hebben we jouw hulp dan misschien ook eens niet nodig. Als ik jouw laatste uitleg begrijp zouden de zekeringen te zwak zijn?

Sorry, net even screenshot bekeken, waar ik uit afleid dat de stuurprogramma's van apparaat niet juist geïnstalleerd zijn. Zie je dan ook bij dat gele driehoekje met uitroepteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is geen last hoor, we zijn er voor elkaar te helpen, jij zal misschien in iets anders goed zijn waar wij niet veel van kennen, en wie weet hebben we jouw hulp dan misschien ook eens niet nodig. Als ik jouw laatste uitleg begrijp zouden de zekeringen te zwak zijn?

Sorry, net even screenshot bekeken, waar ik uit afleid dat de stuurprogramma's van apparaat niet juist geïnstalleerd zijn. Zie je dan ook bij dat gele driehoekje met uitroepteken.

maar als ik doe wat tuneup vraagt zegt pc dat het goed geinstalleerd is en er geen betere ( andere ) te verkrijgen zijn , heb die kastjes van telenet ,maar geen cd bij gekregen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar als ik doe wat tuneup vraagt zegt pc dat het goed geinstalleerd is en er geen betere ( andere ) te verkrijgen zijn , heb die kastjes van telenet ,maar geen cd bij gekregen .

kun je hiermee zien of er iets met mijn verbinding niet in orde is ?????[ATTACH]1439[/ATTACH] dit is als alles werkt , ik zal proberen nog zoiets te nemen als de chinezerie er is , V

post-4868-1417703787,4294_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het zo bezie zal mijn internet om 17.05.20 uur vandaag weer uitvallen want er staat lease verlopen op 3 jan. etc. hoe komt dat ???????

rond 17.08 ( 17.04 om juist te zijn à viel internet uit en heb toen volgende zwart scherm geknipt , post-4868-1417703787,5164_thumb.jpg kan iemand zien of he werkelijk hier aan ligt en zoja hoe het verhelpen ??? Groetjes V.

post-4868-1417703787,4739_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.