Ga naar inhoud

[OPGELOST] outlook,google of iets anders ?


vanderavert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

zou je denken ???? , ook mijn internet explorer laat me naar geen sides gaan , allee sommige wel en andere niet en daar ook dat chinese schrift .

Met dit berichtje laat je mij zelfs al in een heel andere richting denken, een trojaans paard zou ik zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een stapje verder dan :

Download Combofix naar je Bureaublad.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!

  • Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
    Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door op Ja te klikken.
    Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster (enkel voor XP, niet voor VISTA).
    Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
    Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een stapje verder dan :

Download Combofix naar je Bureaublad.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!

  • Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
    Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door op Ja te klikken.
    Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster (enkel voor XP, niet voor VISTA).
    Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
    Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord.

Hello kape , gedaan zoals gevraagd maar combifix heeft niet terug opgestart maar tegen het einde ( denk ik ) kwam er een kadertje met ;fout , programma afsluiten en melding verzenden . Ik den wel dat ik een logje gekregen heb nl. [ATTACH]1400[/ATTACH] . Is dit wat je wou ???:cheers:Laat maar iets weten als je een gaatje tijd vind , in alle geval al bedankt . V.

combofix.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was echt wat we nodig hadden :-)

Open een kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

File::

c:\windows\Internet Logs\xB8B9B.tmp

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k7

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k6

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k5

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k4

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k3

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k2

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k1

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k0

c:\windows\Internet Logs\xBB559.tmp

c:\windows\Internet Logs\xB9B19.tmp

c:\windows\Internet Logs\xB99B4.tmp

c:\windows\Internet Logs\xBB8C6.tmp

c:\windows\Internet Logs\xB9C72.tmp

c:\windows\system32\drivers\vsconfig(446).xml

c:\windows\System32\isafeif(390).dll

c:\windows\System32\vetredir(411).dll

c:\windows\System32\isafprod(391).dll

Folder::

C:\MFT 414

C:\MFT 474

c:\programdata\{3276BE95_AF08_429F_A64F_CA64CB79BCF6}

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript.txt.

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht samen met een nieuw logje van HijackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was echt wat we nodig hadden :-)

Open een kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

File::

c:\windows\Internet Logs\xB8B9B.tmp

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k7

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k6

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k5

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k4

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k3

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k2

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k1

c:\windows\system32\drivers\kmxzone.u2k0

c:\windows\Internet Logs\xBB559.tmp

c:\windows\Internet Logs\xB9B19.tmp

c:\windows\Internet Logs\xB99B4.tmp

c:\windows\Internet Logs\xBB8C6.tmp

c:\windows\Internet Logs\xB9C72.tmp

c:\windows\system32\drivers\vsconfig(446).xml

c:\windows\System32\isafeif(390).dll

c:\windows\System32\vetredir(411).dll

c:\windows\System32\isafprod(391).dll

Folder::

C:\MFT 414

C:\MFT 474

c:\programdata\{3276BE95_AF08_429F_A64F_CA64CB79BCF6}

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript.txt.

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht samen met een nieuw logje van HijackThis.

Hellodaar , gedaan wat je zei maar tijdens combofix viel internet weer uit en combofix stuurde ; {find string (qgrep) utility werkt niet meer ,er wordt naar een oplossing gezocht } en daarna dat er geen oplossing gevonden werdt en daarna volgend log ;post-4868-1417703783,3412_thumb.jpg.Die zijn beiden met m'n knipprogramma gemaakt , dan terug opgestart en direct dit mailtje naar U gezonden . Wat nu ?:questionmark:

log 2.txt

post-4868-1417703783,2947_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellodaar , gedaan wat je zei maar tijdens combofix viel internet weer uit en combofix stuurde ; {find string (qgrep) utility werkt niet meer ,er wordt naar een oplossing gezocht } en daarna dat er geen oplossing gevonden werdt en daarna volgend log ;[ATTACH]1401[/ATTACH]. daarna ben ik naar google gegaan en kreeg ik ;[ATTACH]1402[/ATTACH] en ook deze side ging niet open want ;[ATTACH]1403[/ATTACH].Die zijn beiden met m'n knipprogramma gemaakt , dan terug opgestart en direct dit mailtje naar U gezonden . Wat nu ?:questionmark:

Plus nog een extra vraagje , moet ik combofix op m'n bureauxblad laten of verwijderen of verplaatsen , en die logjes , bijhouden ?:ciao::-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

De logjes van Combofix mag je verwijderen.

Download FindyKill en laat dit programma runnen met de optie 1. Hang daarna het log van deze actie aan je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

De logjes van Combofix mag je verwijderen.

Download FindyKill en laat dit programma runnen met de optie 1. Hang daarna het log van deze actie aan je volgende bericht.

In de kader van findykill komt regelmatig ; toegang geweigerd , en na een minuutje valt de kader weg maar geen log te zien !!Waar moet ik die zoeken , V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.