Ga naar inhoud

[OPGELOST] outlook,google of iets anders ?


vanderavert

Aanbevolen berichten

In de kader van findykill komt regelmatig ; toegang geweigerd , en na een minuutje valt de kader weg maar geen log te zien !!Waar moet ik die zoeken , V[/quote] Sorry , heb hetzelfde nu als administrator gedaan en heb nu volgende log ;[ATTACH]1408[/ATTACH]. Dat zal het wel zijn dat je vroeg denk ik ,;-) ps ik heb momenteel vista ultimaat

FindyKill log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Findykill opnieuw starten en nu kiezen voor de optie 2.

Kan het voor iets kwaad als ik dat doe ? Dezemorgen meer dan 5 uur zonder problemen kunnen werken , mijn tuneup 2009 gestart en weer van dattum . Kan het daar aan liggen vermits m.i. de problemen ong.begonnen zijn toen ik dat gekocht had. tuneup vraagt wel deze verbeteringen uit te voeren nl ;post-4868-1417703786,4263_thumb.jpg[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH] , kan misschien daar een fout mee zijn ? Voor de rest ben ik van dit progr. zeer tevreden , ik had eerst 2008 maar omdat het zo goed was heb ik een upgrade gekocht . V

post-4868-1417703783,4686_thumb.jpg

post-4868-1417703786,2368_thumb.jpg

post-4868-1417703786,2793_thumb.jpg

post-4868-1417703786,3528_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De toepassing van FindyKill met optie 2 verwijdert een aantal besmette bestanden van je PC. Kwaad kan dit dus zeker niet.

En wat die Tune Up betreft : kan best een goed programma zijn, maar als je zelf de indruk hebt dat daar de oorzaak van je problemen ligt, zijn we al een heel eind op weg. Ben zelf absoluut geen voorstander van dat soort progjes ... en kan je dan ook niet verder helpen met info over de screenshots die je hebt meegestuurd. Misschien zijn er hier wel "kenners" van dit programma die je daarbij kunnen helpen ? Heb je dat programma op CD of met rechtstreekse download gekocht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De toepassing van FindyKill met optie 2 verwijdert een aantal besmette bestanden van je PC. Kwaad kan dit dus zeker niet.

En wat die Tune Up betreft : kan best een goed programma zijn, maar als je zelf de indruk hebt dat daar de oorzaak van je problemen ligt, zijn we al een heel eind op weg. Ben zelf absoluut geen voorstander van dat soort progjes ... en kan je dan ook niet verder helpen met info over de screenshots die je hebt meegestuurd. Misschien zijn er hier wel "kenners" van dit programma die je daarbij kunnen helpen ? Heb je dat programma op CD of met rechtstreekse download gekocht ?

Het zal dat toch niet geweest zijn want had juist citaat verstuurd en chinezerie was terug . heb dus direct findykill gestart en deze log kwam eruit ;[ATTACH]1416[/ATTACH] Hopelijk helpt dit .In alle geval , als ik je vandaag of morgen niet meer hoor : EEN FANTASTISCH 2009 GEWENST ZONDER PROBLEMEN EN EEN SUPER GEZONDHEID .:shakehands::cheers:V ( ps. heb tuneup met rechtstreekse download gekocht)

FindyKill.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je eigenlijk een legitieme Vista-versie op deze PC ?
Hoogst waarschijnlijk niet , mijn zoon heeft die erop gezet zonder mijn toelating en daarna kon hij het niet meer naar xp terugzetten ( die heb ik nog altijd ) en mijn zoon wil nu al 7 maanden geen contact meer dus moet ik alles zelf uitvlooien .Trouwens heeft hij het geheugen moeten verzwaren en mijn grafische kaart is te licht voor vista maar ik kan dat niet veranderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zou wel eens een flink deel van je probleem in kunnen zitten. Je laatste logje geeft een aanwijzing dat Vista niet correct is geïnstalleerd ... Misschien moeten we hier eens zoeken of er iemand op het forum zit die je perfect kan uitleggen hoe je terug naar die legale XP kan gaan en die crack van Vista kan verwijderen. Ik informeer hier en daar even ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal helpen we volgens de websiteregels geen mensen bij illegale versies. Maar bij u ligt het iets anders, daar u beschikt over een legale xp versie en ik vermoed dus van vista af wil.

Nu wil ik even polsen naar uw kennis hieromtrent en of u een idee heeft of de Windows Xp werd geüpgraded naar Windows Vista of als er eerst een format (wissen harde schijf) werd gebeurd.

Wanneer de harde schijf eerst werd gewist dan is uw licentiecode normaal nog geldig aangezien enkel het geheugen verzwaard is. (maximum 3 onderdelen kunnen gewijzigd worden onder dezelfde licentie)

Hou er wel rekening mee, dat wanneer u terugkeert naar xp, u eerst uw documenten en data zal moeten backuppen.

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal helpen we volgens de websiteregels geen mensen bij illegale versies. Maar bij u ligt het iets anders, daar u beschikt over een legale xp versie en ik vermoed dus van vista af wil.

Nu wil ik even polsen naar uw kennis hieromtrent en of u een idee heeft of de Windows Xp werd geüpgraded naar Windows Vista of als er eerst een format (wissen harde schijf) werd gebeurd.

Wanneer de harde schijf eerst werd gewist dan is uw licentiecode normaal nog geldig aangezien enkel het geheugen verzwaard is. (maximum 3 onderdelen kunnen gewijzigd worden onder dezelfde licentie)

Hou er wel rekening mee, dat wanneer u terugkeert naar xp, u eerst uw documenten en data zal moeten backuppen.

mvg Karel

Mijn zoon heeft volgens mij schijf c volledig geformateerd maar toen ik vroeg xp terug te zetten ging dat niet , ik had geen internet meer en andere programs leken ook niet meer te werken ( word - office -outlook )naar het schijnt omdat je niet naar een lagere versie kunt switchen .dan maar terug vista en dat lukte wel .Ik zelf heb nog maar ong 2 jaar een pc ( max ) en heb al wel wat gelezen daaromtrent maar zeker nog geen kenner , ik weet zelfs niet welke internetverbinding ik heb want dat vind ik nergens terug ( comfort telenet via kabel , weet ik wel ) en tuneup vroeg dat wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.