Ga naar inhoud

Probleem met updates Windows 7


Bokkiebeh

Aanbevolen berichten

Ah..ik zie dat ik dat dus niet juist heb uitgevoerd, voel me nu echt een echte newbie..uuuugh. Ga het het nu doen zoals je beschreven hebt.

 

OK, dit is de message : "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden",

 

Dus ik neem aan dat ik niet de follow up, findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt hoef uit te voeren?

aangepast door Bokkiebeh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

 

OK, dit is de message : "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden",

 

Dus ik neem aan dat ik niet de follow up, findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt hoef uit te voeren?

Dat klopt want als er geen schendingen zijn, staat er in die sfcdetails.txt toch niets van belang.

 

 

Voer het Hulpprogramma System Update Readiness nogmaals uit.

Opnieuw downloaden is niet nodig als je het nog hebt.

 

Probeer daarna of de ontbrekende updates installeren.

Als je nog steeds een foutmelding krijgt, ga dan naar de map C:\Windows\Logs\CBS en voeg het besdtand CheckSUR.log toe als bijlage aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie niet over een systeemimage beschikt die is niet vooruitziend geweest.

 

Yup..true..maar zoals ik al zei, ben niet echt een ster op de PC, zou niet eens weten hoe ik een systeem image moet maken. Het ging altijd goed tot nu toe, geen virussen (voor zover ik weet), ik bezoek geen "rare" sites en open niet zomaar een mail. Maar toch kan blijkbaar WINDOWS er de brui aan geven...lessons learned in iedergeval. Maar hoop toch nog hier een oplossing voor te vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het checksur log bekeken en blijbaar is er een probleem met je .Net framework.

 

Download de .NET Framework cleanup tool en pak het bestand dotnetfx_5F00_cleanup_5F00_tool.zip uit naar een door u gekozen lokatie.

Blader naar de uitgepakte bestanden en dubbelklik op cleanup_tool.exe

Probeer daarna of je de update(s) kan installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.