Ga naar inhoud

Probleem met updates Windows 7


Bokkiebeh

Aanbevolen berichten

Wow, dat was een aardig werkje, maar perfecte uitleg mag ik wel zeggen. Ben erg content met de manier waarop ik wordt geholpen, petje af allemaal!!! Goed, Ik heb alles tot op de letter opgevolgt.

Als ik nu voor UPDATES vraag, krijg ik alleen deze update nog binnen (op dit moment)

 

Update for Windows 7 for x64-based Systems (KB3008627)

 

Wanneer ik hem probeer te installeren krijg ik nog steeds dezelfde foutcode 800B0100.

 

Ook heb ik nog een vraagje omtrend het FRAMEWORK, ik heb nu alles verwijderd (als ik dat goed begrepen heb?) moet ik niet ook nog .NETFRAMEWORK installeren? Of zit dat er toch nog gewoon op? Als ik dat nog moet installeren, welke moet ik dan installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dus toch nog dat probleem met die ene update. Maar daar komen we nog op terug.

 

 

NET Framework ontbreekt nu inderdaad op je computer. Ik had verwacht dat Microsoft die automatisch zou aanbieden via Windows Update. Ben je onder Windows update al eens gaan kijken (zie "Instellingen wijzigen) of je aangevinkt hebt dat aanbevolen updates op dezelfde manier moeten aangeboden worden dan belangrijke updates? Dat vink je bij voorkeur aan !

En laat dan nog eens naar updates zoeken.

 

Je kunt NET Framework ook zelf downloaden en installeren zoals ik eerder al aangegeven heb.


Download dan deze versie van .Net Framework.

http://www.microsoft.com/nl-be/download/details.aspx?id=30653

 

Schakel alle virus en spyware beveiligingen uit.

Dubbelklik op het gedownloade bestand “dotNetFx40_Client_setup.exe” om het uit te voeren.

 

Herstart na afloop de computer.

 

Ga nu naar Windows update en download de aangeboden updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De geijkte middelen om het probleem met de installatie van die update op te lossen leveren dus helaas geen resultaat op.

Je kunt drie dingen doen:

  1. Wachten op iemand die het probleem alsnog kan oplossen.
  2. Windows opnieuw installeren. Maar dat is nogal drastisch indien dit je enige probleem is.
  3. De weerspannige update verborgen zetten, zodat hij niet meer aangeboden wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mensen, ik heb dus de laatste update maar verborgen, even kijken wat er gebeurd. Wel heb ik een nieuw probleempje erbij gekregen, bij het opstarten van de PC krijg ik nu "gfxui has stopped working" melding....heeft dit ook met het .NETFRAMEWORK te maken, of heb ik nu een nieuw probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, kleine update, ik las ergens op het net dat het aan mijn drivers van de grafische kaart moest liggen (GFXUI problemen) en heb de drivers compleet verwijderd, hierna installeerd Windows blijkbaar zelf de set opnieuw....hierna opgestart en DAT probleem lijkt nu ook voorbij!

Nogmaals wilde ik iedereen bedanken voor alle wijze lessen en tips/tricks! Nu maar eens een goed herstelpunt maken...en eens inlezen hoe ik een "IMAGE" maak van een nu werkend systeem.

 

Miquel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch nog niet te snel euforisch zijn hoor. Wacht nog enkele dagen af totdat je eens een aantal toepassingen gebruikt hebt.

 

 

 

Nogmaals wilde ik iedereen bedanken voor alle wijze lessen en tips/tricks! Nu maar eens een goed herstelpunt maken...en eens inlezen hoe ik een "IMAGE" maak van een nu werkend systeem.

 

Miquel

 

Zodra het systeem stabiel lijkt te zijn doe je er goed aan alle huidige systeemherstelpunten te verwijderen en zelf een nieuw aan te maken.

Maak dan ook een systeemimage.

http://www.pc-helpforum.be/topic/19069-hoe-maak-ik-een-volledige-backup-van-mijn-pc/

 

Zelf gebruik ik EaseUS Todo backup Free (Gebruiksvriendelijk) en (of) Acronis true image (gratis voor gebruikers van HDD schijven van de merken Seagate/Maxtor en Western Digital.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.