Ga naar inhoud

Bootmgr ontbreekt


Aaltree

Aanbevolen berichten

Gisterenavond in slaapstand gezet vanmorgen weer actief gemaakt het kijkt of computer blijft opstarten hij maakt het geluid zoals hij normaal doet de eerste minuten bij een opstart en al die tijd is de cursor een draaiend cirkeltje

Ik wil de harde schijf opnieuw formateren vanuit mcd

Ik kan de computer laten opstarten vanuit een USB poort maar hoe krijg ik het zover dat hij dan start en in mcd mode is

Bestaat daar een programma voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de harde schijf geformatteerd en heb er windows7 terug opgezet door middel van de herstelschijven (4 stuks)

Alles staat nu op fabrieksinstellingen. Nu enkel nog Back-up terugzetten alleen kan ik niet in de bios ik heb de lithium batterij er enkele minuten eruit gelaten maar geen resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet je bios korst sluiten om alles te resetten. Maar let hier toch maar mee op zeker als je niet over voldoende kennis beschikt.

Waarom zou je trouwens je BIOS willen resetten? Het probleem zat in de software en dat heb je verholpen door te her-formatteren.

Je pc doet wat hij moet doen zeg je zelf enkel de backup nog terug zetten. Restore je gegevens en zorg dat je een automatische backup hebt.

Eentje die ook niet permanent aan je systeem hangt voor bvb encryptie virussen. CBT Locker en andere.....

 

Volgende keer misschien ook antwoord geven op de gestelde vragen.

We weten nog altijd niet of je USB sticks in je systeem had tijdens het booten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.