Ga naar inhoud

Bootmgr ontbreekt


Aaltree

Aanbevolen berichten

@altree: De recovery disks die je gemaakt hebt zijn om je pc te recoveren naar de toestand waarin de schijven gebrand zijn. Dit is niet de originele windows CD

Hiermee verwijder je alle DATA dat zal vast niet de bedoeling zijn.

Je moet je originele windows 7 of 8 cd/DVD in het toestel plaatsen en hiermee opbooten.

 

@stegisoft DISK READ ERROR is niet hetzelfde als missing Bootmgr !!!

De kans dat dit effectief de harddisk is zal zeer gering zijn. Zeker als de HDTUNE aangeeft dat alles oke is.

aangepast door osa2
Link naar reactie
Delen op andere sites

vooruit, dan herhaal ik de vragen nog maar eens:

 

- is het een desktop of een laptop?

- zit er één schijf in, en is dat een ata of een sata (grofweg: een hele brede kabel of een smalle)?

- zat er bij de opstart een usb-=opslagapparaat in kan soms ook een printer zijn die is voorzien van een cardreader of usb-ingang!)?

- moederbord batterij oké (geen problemen met vasthouden van de juiste datum/tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hp touchsmart 600 pc dus desktop en er zit 1 ATA harddisk in

Er zitten USB stick in de USB poorten

Chkdsk heeft nogmaals de hard schijf gescreend en er kwamen meldingen van sector nr .. En dan hersteld

Na de chkdsk kwam de melding computer widt weer opgestart en gek genoeg opent hij Windows ik heb Me kunnen aanmelden

Wat kan ik nu doen om ervoor te zorgen dat de computer terug normaal opstart. Alle bestanden en foto!s heb ik al op een externe harde schijf gezet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te kijken welke harde schijf erin zat heb ik ook de batterij er even uitgehaald want ik weet mijn paswoord voor de bios niet meer en hoopte door de accu er even af te halen het paswoord gereset wordt helaas niet dus we de datum en tijd ik heb deze weer aan gepast

Nu durf ik eigenlijk de pc niet meer uit tezetten

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.