Ga naar inhoud

Krijg mail niet verzonden Outlook 2007


Yvontje82

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Allereerst wil ik jullie even complimenteren met de nieuwe layout van de website! Ziet er goed uit!

 

Maar... heb een klein probleempje... Op mijn "normale" PC heb ik mijn outlook 2007 ingesteld, met nog twee andere accounts en dat werkt prima. Nu op mijn laptop (windows 8.1) heb ik dezelfde outlook 2007 geinstalleerd en ook exact dezelfde instellingen overgenomen en ingevoerd, maar nu krijg ik mijn mails niet verzonden...

Heeft iemand tips voor mij waar dit aan kan liggen? Zie ik iets over het hoofd misschien.

 

Oja, en nog een vraagje. Omdat ik tegenwoordig meer werk vanaf mijn laptop zou ik ook graag de mails die in de outlook staan van mijn andere PC willen exporteren/importeren naar de outlook op mijn laptop. Is dat mogelijk? Een andere oplossing zou natuurlijk zijn om alles opnieuw naar mezelf te mailen, maar dat is wel heel veel werk...

 

Ik hoor graag.

 

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Outlook 2007 ga naar 'bestand'.
Kies daar voor 'importeren exporteren'
Kies voor 'naar een bestand exporteren' en klik op volgende
Kies voor 'bestand met persoonlijke mappen (.pst)' en klik op volgende
Klik 'persoonlijke mappen' aan en zet een vinkje onderin bij 'inclusief submappen'
Klik op volgende, selecteer de lokatie waar je de backup wilt plaatsen en klik op voltooien

 

Wie is uw provider voor de mails?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.